Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

System CRM Bitrix24 

Czym jest system CRM Bitrix24?

Komunikacja w firmie

Wszystkie działania związane z klientami są zapisywane w jednym wspólnym miejscu, gdzie pracownicy mogą zostawiać komentarze czy komunikować się za pomocą czatu.

Tworzenie leadów i lejków

Możemy dodawać nowe leady na pięć sposobów, m.in ręcznie, przeprowadzając integrację z sieciami społecznościowymi czy na podstawie poczty e-mail lub Telefonii. 

Tworzymy osobne lejki dla każdej linii biznesowej.

Automatyzacja Procesów

Czyli wystawianie faktur i innych dokumentów, wysyłanie maili, SMSów na różnych etapach sprzedaży można przyspieszyć i zautomatyzować. 

Bez obaw, masz pełną kontrolą nad tym co się dzieje, delegujesz systemowi swoje zadania i możesz sprawdzać jak on z tym działa.

Analiza i statystyki

Wszystkie informacje dotyczące zamówień i komunikacji z klientami są przechowywane w jednym miejscu. 

Korzystając z analityki mamy możliwość analizy lejków sprzedażowych czy też wydajności pracowników.

Pytania i odpowiedzi o CRM Bitrix24 

Jak działa CRM Bitrix24?

Praca z Bitrix24 jest bardzo intuicyjna i prosta. Ten system CRM jest łatwy w obsłudze i działa tak jak inne systemy CRM, lecz ma więcej wbudowanych funkcji i możliwości, na przykład:

  • Rozmowy telefoniczne podłączone pod moduł CRM
  • Dysk firmowy, integracja z Google Docs i MS Office
  • Historia komunikacji z klientami zapisywana w formularzu deala
  • Udostępnianie dokumentów, automatyzacja procesów

Czy CRM Bitrix24 jest darmowy?

Bitrix24 to darmowy system CRM po polsku. Żeby korzystać za darmo z tego narzędzia musisz założyć DEMO konto na 30 dni.

Po tym okresie musisz kupić licencję Bitrix24, w zależności od potrzeb i wielkości swojej firmy. W tym może pomóc Partner Bitrix24

System CRM Bitrix24 po polsku? 

Tak, system CRM od Bitrix24 jest po polsku

Sprawdź jak działa CRM Bitrix24 z ITrix!

Umów się na darmową konsultację!


CRM Bitrix24

Podstawowe funkcje CRM Bitrix24

crm-bitrix24-komunikacja-w-firmie
KOMUNIKACJA W FIRMIE

Posiadając nowoczesny system do współpracy usprawnisz komunikację w firmie, procesy biznesowe, a także relacje z klientami.

Jest to najpotężniejszy CRM z możliwością konwertowania leadów, zarządzania leadami i automatyzacji sprzedaży.

Bitrix24 udostępnia również Rest API dla programistów.

leady-crm-bitrix24
LEADY

Lead to inaczej potencjalny klient. W Bitrixowym CRM mamy możliwość zarządzania leadami i zawarcia w nich wszystkich informacji dotyczących przyszłych klientów.

Leady są idealnym narzędziem dla firm korzystających z aktywnego umieszczania reklam, obliczających konwersję i analizujących jakość pozyskanych klientów.

leady-bitrix24
TWORZENIE LEADÓW

Leady możemy tworzyć:

  • Ręcznie - wypełniając wszystkie pola formularza dotyczące klienta
  • Przeprowadzając integrację z sieciami społecznościowymi - dzięki temu zyskasz możliwość otrzymywania wiadomości i kontaktów do klientów
  • Na podstawie poczty e-mail lub Telefonii
  • Z czatu na żywo lub formularza CRM umieszczonego na stronie
  • Za pomocą importu z bazy klientów 

automatyzacja-crm-bitrix24
AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Proces sprzedaży i zamykania deali w CRM można w łatwy sposób zautomatyzować.

Możliwość tworzenia automatyzacji jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które nie chcą tracić czasu na ręczne wystawianie faktur i innych dokumentów. Dzięki temu przyspieszysz proces wystawiania faktury i zamykania deali.

deale-crm-bitrix24
PRACA Z DEALAMI

Deale znajdują się zakładce CRM. Mamy możliwość uporządkowania ich w postaci listy lub Kanban. Wszystkie deale mają osobne formularze, w których znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące klientów i ważnych dokumentów.

System pozwala również na utworzenie lejków sprzedażowych dla różnych wariantów pracy z dealami. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwia śledzenie transakcji i przyspiesza proces wystawiania faktury końcowej.

telefonia-bitrix24
ROZMOWY TELEFONICZNE

Rozmowy telefoniczne mogą być również podłączone pod moduł CRM. Dzięki temu mamy możliwość dodawania dealów do CRM, a każde połączenie przychodzące będzie przekazywane do osoby odpowiedzialnej za dany lead.

centrum-kontaktowe-bitrix24
CENTRUM KONTAKTOWE

Cała historia komunikacji z klientami jest zapisywana bezpośrednio w formularzu deala CRM. Platforma daje również możliwość generowania linków przekierowujących do płatności CRM, które następnie możemy przesyłać do klientów.

dysk-firmowy-bitrix24
DYSK FIRMOWY

Bitrix24 umożliwia połączenie Bitrix24.Drive z Google Drive oraz integrację z Google Docs i MS Office online.

Na dysku firmowym w Bitrix24 będą przechowywane faktury i inne dokumenty jak z komunikacji z klientami, partnerami, tak i wewnątrz firmy.

CRM Bitrix24

Analityka CRM w Bitrix24

Analiza i raporty w Bitrix24 jest jednym z najbardziej rozbudowanych narzędzi w systemie. Pozwala ona analizować i śledzić m.in trendy sprzedażowe, ROI z reklamy, okres sprawozdawczy, a także:

Raporty leadów i deali

Analiza lejka leadów pomoże zidentyfikować na jakim etapie tracisz potencjalnych klientów, z jakich źródeł pochodzą leady i współczynnik konwersji, który zostanie automatycznie obliczony. 

Raporty deali pozwolą Ci przeanalizować całkowitą wartość deali, deali w toku, a także kontrolować płatności dla wygranych transakcji

Raporty wyników indywidualnych pracowników

Raport wyników indywidualnych pozwoli ocenić wydajność menedżerów sprzedaży według liczby wygranych deali.

W analityce znajdują się takie informacje:

  • Deale w toku
  • Łączna kwota wygranych deali
  • Średnia kwota wygranego deala
  • Procent wygranych deali (konwersja)

Analiza najbardziej dochodowych klientów

Ten raport pokazuje dane o klientach z największą całkowitą liczbą wygranych deali w okresie sprawozdawczym. Możemy wykorzystać te informacje podczas tworzenia rabatów czy programów lojalnościowych

analityka-crm-bitrix24

Bonus: System CRM - co musisz wiedzieć przed wdrożeniem?

W ramach projektu NSM w praktyce, wykonaliśmy trening mający na celu przygotowanie planu na wdrożenie systemu CRM, jeśli jeszcze go nie mamy. Jeśli korzystamy z CRM naszym celem było opracowanie planu na ulepszenie pracy systemu. 

Warto zaznaczyć, że system CRM musi pomagać w pracy, a nie przeszkadzać, dlatego w tym odcinku zostały opisane najważniejsze elementy, o których musimy pamiętać pracując w CRM.

Chcesz lepiej poznać CRM Bitrix24?

Dowiedz się więcej na naszym blogu


Sprawdź jak CRM Bitrix24 z pomoże Twojej firmie!

Umów się na darmową konsultację!


KONTAKT