Skontaktuj się z nami
Bitrix24 - pomoc i wsparcie
Mam Bitrix24 i potrzebuję wdrożenia, ponieważ
Potrzebujesz wdrożenia Bitrix24?
Umów się na bezpłatną konsultację!
Pytania i odpowiedzi
Co oferuje ITrix w ramach wdrożenia?
- Kompleksową implementację rozwiązań ustalonych z klientem podczas konsultacji oraz rzetelnego zbadania jego potrzeb
- Dzielenie się dobrymi praktykami na temat pracy z systemem oraz przeszkolenie zespołu, aby jak najlepiej można było w firmie wykorzystać możliwości Bitrixa
- Wsparcie powdrożeniowe, które obejmuje poprawianie już wdrożonych rozwiązań i wdrażanie nowych, po zweryfikowaniu działania systemu w fazie testów oraz zebraniu konkretnego feedbacku od zespołu, który na nim pracuje
Dlaczego zlecenie wdrożenia Bitrix24 jest ważne?
Ale tak samo jak i w innych narzędziach, musisz zabezpieczyć swoje dane. Wyobraźmy, że Bitrix24 jest domem. Nie wystarczy tylko wstawić drzwi, należy ich zamknąć na klucz. Pierwszym krokiem w ramach wdrożenia ITrix to zabezpieczenie danych Twojej firmy.
Kolejnym ważnym etapem są szkolenia pracowników i wdrożenia potrzebnych procesów, ponieważ samodzielne zapoznanie się z technicznymi aspektami pracy w Bitrix24 może zająć bardzo dużo czasu.
Ile trwa wdrożenie Bitrix24 i ile kosztuje?
Cały proces trwa jednak zwykle od 1 miesiąca do 3 miesięcy. Szacowany koszt takiego wdrożenia powinien zmieścić się do 30 tysięcy złotych, lecz niewielkie wdrożenia możemy nawet wykonać "za darmo" - w cenie zakupu licencji i to od jego wielkości zależeć będzie również i koszt.
Dlaczego warto wybrać wdrożenie Bitrix24 od ITrix?
- ZYSK - naszą myślą przewodnią podczas wdrożeń jest zysk klienta - zarówno czasowy, jak i finansowy. Dobrymi przykładami takiego zysku są nasze case studies opublikowane na stronie internetowej
- DOŚWIADCZENIE - sami korzystamy z Bitrixa od kilku lat i wdrożyliśmy już rozwiązania dla wielu firm, z różnych branż, dążąc do ułatwiania im życia dzięki funkcjom Bitrix24
- WIĘCEJ NIŻ BITRIX24 - poza naszą wiedzą i działaniami wewnątrz systemu oferujemy także usługi związane z doradztwem dobrych praktyk korzystania z Bitrixa oraz codziennej pracy w firmie, tak by usprawnić wewnętrzne procesy od podszewki i używać Bitrixa jako codziennego ułatwienia, a nie tylko "kolejnej aplikacji" w firmie - ALL IN ONE!
Jak umówić się na spotkanie?

Historie naszych klientów:

SCANDAL.PL
BRANŻA: TURYSTYCZNA
CZASOCHŁONNE OFERTOWANIE DLA KLIENTÓW
Scandal.pl to biuro podróży, które oferuje wycieczki na Zanzibar. Zgłosiło się do nas z potrzebą skrócenia czasu tworzenia ofert. Stworzyliśmy specjalny formularz w Bitrix24, w którym klient zaznacza wszystkie informacje. Dokonaliśmy optymalizacji procesu sprzedaży. Czas na przygotowanie oferty zredukowaliśmy o 60 minut, co przy około 150 ofertach miesięcznie, daje oszczędność około 150 godzin. To jest jeden etat!

FASTSITE
BRANŻA: SOFTWARE HOUSE / IT
NIE MAM NARZĘDZI DO ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ
FastSite to firma, która robi strony internetowe. Miało konkretny problem: Nie wiedziało ile i jakie projekty mają obecnie w lejku sprzedaży, ba w ogóle nie mieli lejka sprzedaży. Wykonaliśmy dla nich dedykowany lejek, wraz z indywidualnymi pola np. planowa liczba godzin. Dla właścicieli stworzyliśmy dedykowane raporty, dzięki temu mają dostęp do wszystkich informacji w ciągu kilku sekund.

MISSIONAIR
BRANŻA: HANDEL / ECOMMERCE
Problem z zadaniami i komunikacją
MissionAir Sp. z o. o. to firma z sektora e-commerce. Jak to często bywa przy szybkim rozwoju firmy, cierpi na tym komunikacja, która była rozproszona na wiele kanałów WhatsApp, mail i telefon. Zaprojektowaliśmy proces komunikacji, wykorzystując do tego Bitrix24. Czat pozwala na codzienną komunikację, a moduł zadania pozwala zarządzać tym, co dzieje się w firmie. Efekty były bardzo szybkie, zredukowaliśmy sytuację, w których ktoś zapomina, co miał zrobić, a komunikacja jest sprawniejsza.

QUMAN SP. Z O. O. SP. K.
BRANŻA: BUDOWLANA
POTRZEBUJEMY SZKOLENIA Z BITRIX24
Quman to generalny wykonawca instalacji elektrycznych. Firma zatrudnia ponad 20 osób. Celem współpracy było dostosowanie Bitrix24 do potrzeb pracowników. Dodatkowo przeprowadziliśmy szkolenia w całej firmie, pokazując dobre praktyki. Szkolenia przyniosły założone efekty. Cała firma aktywnie korzysta z Bitrix24. Pamiętaj o złotej zasadzie, system jest tak dobry, jak ludzie którzy z niego korzystają!
Znasz te problemy?
My znamy ich rozwiązania!
Poznaj rozwiązania, które się sprawdziły w innych firmach!
