Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Porównanie 7 systemów CRM z Bitrix24

zdjęcie-artykuł

Angelina Shuliak

Szukasz systemu CRM, ale nie możesz ocenić który najlepiej odpowiada Twojej firmie?

Porównanie systemów CRM przedstawione w tym artykule pozwoli Tobie na obiektywną ocenę każdego narzędzia i wybranie najbardziej skutecznego.

Artykuł powstał jakiś czas temu, informacje na temat ofert poszczególnych systemów CRM mogły ulec zmianie

Systemy CRM można porównać do budynków. Niektóre mają jedne drzwi, cztery okna, kanapę i dywan na środku pokoju. Inne są bardzo podobne do tych pierwszych, ale jeszcze umeblowane. Mają wygodne łóżko, telewizor, Internet bez limitu i po jednym pokoju dla każdego członka rodziny.

Każdy z nich spełnia swoją funkcję, różnią się jednak tym, że każdy z nich będzie wygodny dla różnych osób. Tak samo jak każdy system CRM będzie wygodny dla innej firmy.

W tym artykule porównamy najpopularniejsze systemy CRM z Bitrix24, dzięki czemu każda firma będzie mogła wybrać swój "budynek", albo być może zdecydować się na przeprowadzkę :)

Zacznijmy od Bitrix24

To system zawierający wiele narzędzi do zarządzania firmą online, m.in. CRM, możliwość zarządzania zadaniami i projektami, komunikacja grupowa, zarządzanie dokumentami, śledzenie czasu pracy i wiele innych. Bitrix24 CRM to ponad 35 narzędzi sprzedażowych, takich jak integracja z mediami społecznościowymi, baza danych klientów, telefonia, e-marketing czy też płatności online. Jest to intuicyjne narzędzie, które wykorzystuje ponad 6 milionów firm na całym świecie.


Przeczytaj nasze Case Study o tym, jak wdrażamy Bitrix24 CRM u klientów:

Chcę osobiście zobaczyć jak to działa!

Oczywiście! Pokażemy wszystko na konsultacji

Subskrybuj nasz kanał YouTube i korzystaj z darmowej wiedzy i rozwiązań Bitrix'a

CRM Livespace

Livespace to polskie narzędzie stworzone dla profesjonalnych działów sprzedaży B2B. Posiada gotowy do wdrożenia system sprzedaży. Livespace to intuicyjne i nierozbudowane narzędzie, które posiada wiele przejrzystych szablonów do szybkiego konfigurowania parametrów i raportów.

Zalety Livespace

  • Prosty w obsłudze
  • Gotowy do wdrożenia procesów sprzedaży
  • Segmentacja klientów
  • iOS i Android
  • Dostępne integracje przez API
  • Narzędzia do zarządzania zadaniami i lejkiem sprzedaży
  • Integracje z Google Chrome, DropBox, Microsoft Outlook
  • Wersja testowa - 14 dni

Wady Livespace

  • Nie dla dużych korporacji
  • Brak wersji darmowej
  • Tylko 3 dostępne wersje językowe (polski, angielski, rosyjski)
  • Brak możliwości wdrażania systemu dla MacOS i Windows
  • Koszty za poszczególnego pracownika
  • Nierozbudowany interfejs pod względem graficznym
  • Niewiele narzędzi biznesowych

Porównanie systemów CRM Livespace i Bitrix24

Pipedrive

Pipedrive to dostawca CRM pochodzący z Estonii, jest popularny wśród małych firm, dzięki swojej prostocie i cenie. Opinie o Pipedrive są bardzo pozytywne! Jest to jedno z najwyżej ocenianych oprogramowań CRM.

Zalety Pipedrive

  • Niska cena (10 USD za użytkownika miesięcznie)
  • Łatwość obsługi
  • Świetny i intuicyjny interfejs użytkownika
  • Aplikacja mobilna
  • Wsparcie techniczne
  • Odwzorowanie procesu sprzedaży dzięki automatyzowanym lejkom sprzedażowym

Wady Pipedrive

  • Brak zaawansowanego CRM
  • Brak darmowego planu
  • Wersja tylko chmurowa
  • Ograniczona personalizacja
  • Ograniczona współpraca
  • Brak czatu wewnętrznego
  • Ograniczone raportowanie
  • Trudności z pobieraniem leadów
  • Nie pasuje dla firm ze skomplikowanym procesem sprzedaży

Pipedrive a Bitrix24

Freshworks

Freshworks jest dostawcą oprogramowania CRM w chmurze, produkt jest głównie skierowany do rozwijających się małych i średnich firm, które potrzebują uniwersalnego pakietu CRM. Ponad 40 000 firm korzysta z Freshworks CRM.

Zalety Freshworks

  • Dostępna wersja próbna
  • Szeroki zestaw funkcji, które wymagają minimalnej personalizacji
  • Integracje zewnętrzne
  • Aplikacja mobilna

Wady Freshworks

  • Brak tablicy Kanban i wykresów Gantta
  • Brak wersji On-Premise (na własnym serwerze)
  • Dodatkowa cena za poszczególne narzędzia
  • Słaba obsługa klienta

Freshworks a Bitrix24

HubSpot CRM

HubSpot to amerykańska platforma CRM w chmurze (od listopada 2021 roku został wprowadzony interfejs w języku polskim). Umożliwia pracę zespołu na jednej bazie klientów, a także automatyzację procesów marketingowych i sprzedażowych.

Zalety HubSpot

  • Automatyzacja marketingu
  • Gotowe szablony wiadomości
  • Automatyczne śledzenie wiadomości e-mail
  • Integracje HubSpot
  • Nowoczesny interfejs użytkownika
  • Łatwość wdrożenia

Wady HubSpot

  • Brak kodu źródłowego
  • Brak opcji samodzielnego hostowania
  • Funkcje planu darmowego w ograniczonym zakresie
  • Wysoka cena

HubSpot CRM a Bitrix24

Salesforce

Salesforce jest najpopularniejszym na świecie systemem CRM (opartym o chmurę), pochodzącym ze Stanów Zjednoczonych. Dzięki platformie, działania w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta stają się łatwiejsze i szybsze.

Zalety Salesforce

  • Kompletny pakiet CRM
  • AppExchange
  • Nie wymaga instalacji oprogramowania
  • Integracja z Google i Microsoft
  • Łatwy w obsłudze

Wady Salesforce

  • Wysoka cena za użytkownika (od 25 USD za użytkownika miesięcznie (gdy płacisz raz na rok) i szybko wzrasta do 300 USD za użytkownika miesięcznie)
  • Wiele limitów
  • Brak opcji samodzielnego hostowania
  • Nie przyjazny dla małych i średnich firm
  • Drogie szkolenia i wsparcie techniczne (200+$ za godzinę konsultacji)

Salesforce a Bitrix24

Synergius CRM

Synergius CRM to rozbudowany system CRM do kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży.

Zalety Synergius CRM

  • Integracja z E-mail
  • API
  • Możliwość połączenia z aplikacją mobilną
  • Planowanie i monitorowanie pracy zespołu
  • Przechowywanie systemu współpracy z klientami
  • Możliwość raportowania

Wady Synergius CRM

  • Jest trudny w użyciu
  • Brak integracji z VOIP
  • Nie posiada połączeń wideo
  • Brak rozszerzonego zestawu narzędzi do automatyzacji procesów biznesowych

Synergius CRM a Bitrix24

Zoho

Zoho CRM to narzędzie, które umożliwia firmom szybką i wygodną komunikację z klientami oraz zarządzanie procesami marketingu i sprzedaży.

Zalety Zoho

  • Wiele narzędzi
  • Własny pakiet biurowy
  • Duża społeczność
  • Prosty interfejs

Wady Zoho

  • Cena za narzędzie/użytkownika
  • Narzędzia nie są w jednym miejscu
  • Brak hostingu własnego
  • Brak wielu funkcji w najtańszych pakietach
  • Długi proces pobierania i zestawienia danych

Zoho a Bitrix24

Nasze artykuły o CRM Bitrix24

Czytaj więcej o możliwościach Bitrix24 na naszym blogu

Zastanawiasz się nad inwestycją w Bitrix24 i zależy Ci na CRM'ie dobrej jakości? Dowiedz się więcej o Bitrix24 CRM w naszym artykule!

Chcesz sprawdzić czy Bitrix24 ma to, czego potrzebuje Twoja firma?

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies