Profile osobiste
W Bitrix wszyscy pracownicy mają możliwość utworzenia osobistych profili, które pozwalają na szybkie odszukanie, chociażby numerów telefonów czy też adresów e-mail.
W poniższym module znajdziesz informacje na temat możliwości komunikacyjnych w Bitrix24, które możesz wykorzystać podczas codziennej pracy w swojej firmie, a także w kontaktach z klientami.
Biuro online w Bitrix zawiera różne narzędzia do komunikacji w czasie rzeczywistym. Dobra komunikacja i praca grupowa to najważniejsze czynniki wpływające na rozwój Twojego biznesu.
Interesujesz się możliwościami komunikacji w Bitrix24?
Opowiemy o wszystkich!
Podstawowe funkcje biura online w Bitrix to między innymi wewnętrzny komunikator, możliwość połączeń głosowych i wideo oraz wbudowana telefonia.
W Bitrix wszyscy pracownicy mają możliwość utworzenia osobistych profili, które pozwalają na szybkie odszukanie, chociażby numerów telefonów czy też adresów e-mail.
Widok aktualności umożliwia nam natomiast bycie na bieżąco ze wszystkimi ważnymi sprawami dotyczącymi firmy.
Jako przełożony masz też możliwość sprawdzenia wydajności swoich pracowników oraz poziomu stresu.
Platforma pozwala także na tworzenie czatów prywatnych i grupowych, dzięki czemu mamy łatwy i szybki dostęp do najważniejszych informacji od naszych współpracowników. Rozmowy wideo świetnie sprawdzą się do szybkiego omówienia najistotniejszych zagadnień w firmie z dowolnego miejsca na Ziemi.
Bitrix pozwala na dodawanie zadań, wydarzeń i przeprowadzanie ankiet już z poziomu aktualności. Jest to idealne rozwiązanie, zwłaszcza dla zespołów pracujących zdalnie. Powtarzające się zadania i projekty możemy zapisać jako szablony, które przy następnej okazji platforma podsunie nam jako zapisany wcześniej szablon, a my wypełnimy go jak krótki formularz. Ankiety również są szybkim i bardzo łatwym sposobem na zapoznanie się ze zdaniem całego zespołu i dobrze sprawdzają się w wewnętrznej komunikacji.
Każdy nowy dzień to nowe oczekiwania klientów. W związku z tym chcemy mieć pewność, że wszystko w firmie działa jak należy, a nasze usługi są na najwyższym poziomie. W tym celu potrzebujemy zintegrowany system, który sprosta naszym oczekiwaniom. Codzienny porządek w firmie zapewnią narzędzia takie jak:
Dysk możemy podzielić na osobisty, grupowy i firmowy, który jest przechowywany w chmurze ze szczegółowymi uprawnieniami dostępu. Pod wszystkie projekty czy grupy możemy utworzyć i dostosować osobne dyski, które swietnie sprawdzą się do przechowywania dokumentów, grafik czy też ofert.
W Bitrix mamy możliwość integracji własnej skrzynki pocztowej z systemem, a także dwukierunkową synchronizację CRM (np. automatyczne przenoszenie kontaktów do CRM) z pocztą e-mail. W ramach tej usługi otrzymujemy nieograniczone darmowe miejsce na dane oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości.
Skorzystaj z oferty telefonii i dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM-a za pomocą Bitrix24. Dzięki temu zyskasz możliwość wykonywania i odbierania połączeń przez całą dobę bez konieczności podłączania dodatkowego sprzętu.
Bitrix24 umożliwia również tworzenie firmowej bazy wiedzy na własnym serwerze dla całej firmy lub dla określonych grup roboczych i projektów, które możemy dowolnie edytować za pomocą edytora wizualnego. Znalezienie konkretnej strony czy dokumentu również nie stanowi problemu ze względu na obecność intuicyjnej wyszukiwarki.
Interesujesz się możliwościami komunikacji w Bitrix24?
Opowiemy o wszystkich!