Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Moduł Centrum kontaktowe Bitrix24

Chcesz dowiedzieć się więcej o Centrum kontaktowym w Bitrix24?

Opowiemy o wszystkim!

W poniższym module znajdziesz informacje na temat kanałów komunikacji dostępnych w Bitrix24. Wystarczy jedna platforma, by zrealizować oczekiwania klientów i polepszyć funkcjonalność zespołu. API i REST API są dostępne jak w chmurze oraz on-premise.

Centrum kontaktowe z CRM'em

Miejsce zwane Centrum kontaktowym jest zintegrowane z systemem CRM i pozwala na szybką integrację z klientami w czasie rzeczywistym. W łatwy sposób uporządkujesz procesy biznesowe twojej firmy, takie jak proces pozyskania klienta czy też proces zarządzania leadami.

Monitorowanie komunikacji i sprzedaży

Otrzymujesz jedno centrum połączone z CRM, w którym możesz prowadzić konwersacje z klientami bezpośrednio z Bitrix, odpowiadać na ich pytania, udzielać najpotrzebniejszych informacji, a także z łatwością monitorować dane dotyczące dostępności towarów i ilość wystawionych faktur.

JEDNA PLATFORMA A WIELE MOŻLIWOŚCI

Dzięki Bitrix24 CRM możemy odczuć, że jedna platforma w zupełności wystarczy do dobrego rozplanowania zadań i w pełni zadowalającej obsługi klienta. Jest to o wiele bardziej efektywne rozwiązanie niż przełączanie się pomiędzy profilami biznesowymi w różnych serwisach takich jak Facebook, Instagram czy WhatsApp.

Spełnione oczekiwania klientów

Przechodząc z wersji Standard na Professional, zyskujemy możliwość tworzenia raportów analitycznych. Jest to świetny sposób, żeby dowiedzieć się, która z reklam jest najskuteczniejsza. Wybierając wyższą wersję, zyskujesz również możliwość śledzenia reklam online, a także zautomatyzowane zarządzanie reklamami.


      

Podstawowe funkcje w centrum kontaktowym

Booster rozwoju Twoich mediów społecznościowych

Centrum kontaktowe to najpotężniejszy CRM, którego jedną z głównych funkcji jest integracja profilów biznesowych firm w jednym miejscu. Otrzymujemy centrum do monitorowania aktywności klientów, sprzedaży i odpowiadania na wiadomości oraz komentarze. Jest tutaj dostępne wiele kluczowych narzędzi takich jak analityka, statystyki i dokumenty.

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Bitrix24?

Integracja Bitixa z Instagramem zapewnia klientom łatwy dostęp do zakupów i dokonywania transakcji, a Twoja firma zyskuje zintegrowany system, który daje możliwość realizacji zadań w dużo krótszym czasie, tworzenia analiz, statystyk i generowania końcowej faktury.

Czat na żywo

W Centrum kontaktowym możemy stworzyć czaty online z klientami w postaci komunikatora online na stronie prowadzone w czasie rzeczywistym. Każda przeprowadzona rozmowa może być oceniona zarówno przez użytkowników, jak i przełożonego.

Dodatkowo platforma daje możliwość przyspieszenia procesu sprzedaży i stworzenia zestawu gotowych odpowiedzi, które otrzyma Twój klient, jeśli będziesz chwilowo niedostępny.


      

Telefonia

Bitrix24 udostępnia narzędzia, które umożliwiają wynajmowanie numerów telefonów oraz tworzenie wewnętrznych numerów i kontaktów w firmie. Możemy również przeprowadzić konfiguracje kolejkowania i przekierowywania połączeń. Jest to bardzo przydatne narzędzie podczas rozmowy z klientem i sprzedaży.

E-mail, SMS i połączenia głosowe

Kolejny zestaw najważniejszych narzędzi do pracy, które usprawnią proces komunikacji to:

Klasyczny Helpdesk

Umożliwia połączenie swojej skrzynki pocztowej z Bitrix24

SMS

Możliwość prowadzenia kampanii SMS poprzez szybkie wysyłanie

Połączenia głosowe

Możesz wynająć SIP connector i wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne


Zarządzanie czasem pracy

Praca zespołowa zdecydowanie ułatwia pracę nad zadaniami i projektami. Dzięki Bitrix możemy sprawdzić wydajność pracowników, a także czas i raporty pracy. Z łatwością utworzymy również czaty i przeprowadzimy wideokonferencje z udziałem klientów i pracowników.


      

Mobilne zadania i projekty

Wystarczy pobrać najnowszą aplikację mobilną Bitrix24, dzięki której zyskamy możliwość korzystania z systemu, gdziekolwiek jesteśmy.

Zadania, czaty, aktualności i wiele innych są dla nas zawsze pod ręką i idealnie sprawdzą się w pracy zespołów współpracujących zdalnie, niezależnie gdzie aktualnie jesteśmy - Warszawa, Poznań, a może Nowy York?

Wspólny dysk firmowy

Wszystkie grupy lub projekty mogą mieć osobne dyski, dzięki którym bezpiecznie przechowamy najważniejsze pliki w chmurze.

Z tego rozwiązania szczególnie zadowoleni będą pracownicy działu marketingu, ponieważ zyskają system idealny do przechowywania projektów oraz grafik i z dostępem z dowolnego miejsca na Ziemi.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Centrum kontaktowym w Bitrix24?

Opowiemy o wszystkim!

Wdrożenie, szkolenie, konsultacje Bitrix24

Skontaktuj się z nami!