Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej o Centrum kontaktowym w Bitrix24?
Opowiemy o wszystkim!
W poniższym module znajdziesz informacje na temat kanałów komunikacji dostępnych w Bitrix24. Wystarczy jedna platforma, by zrealizować oczekiwania klientów i polepszyć funkcjonalność zespołu. API i REST API są dostępne jak w chmurze oraz on-premise.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/c1a/c1a65b4b552b98c95055f852fd115b32/contact_center_main_1x.jpeg)
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/f70/f706951ca45b7661536ddf2245dcca41/ck_2_1x.png)
Centrum kontaktowe z CRM'em
Miejsce zwane Centrum kontaktowym jest zintegrowane z systemem CRM i pozwala na szybką integrację z klientami w czasie rzeczywistym. W łatwy sposób uporządkujesz procesy biznesowe twojej firmy, takie jak proces pozyskania klienta czy też proces zarządzania leadami.
Monitorowanie komunikacji i sprzedaży
Otrzymujesz jedno centrum połączone z CRM, w którym możesz prowadzić konwersacje z klientami bezpośrednio z Bitrix, odpowiadać na ich pytania, udzielać najpotrzebniejszych informacji, a także z łatwością monitorować dane dotyczące dostępności towarów i ilość wystawionych faktur.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/132/132cc6cff7594d4c320637aaa78ab550/ck_3_1x.png)
JEDNA PLATFORMA A WIELE MOŻLIWOŚCI
Spełnione oczekiwania klientów
Przechodząc z wersji Standard na Professional, zyskujemy możliwość tworzenia raportów analitycznych. Jest to świetny sposób, żeby dowiedzieć się, która z reklam jest najskuteczniejsza. Wybierając wyższą wersję, zyskujesz również możliwość śledzenia reklam online, a także zautomatyzowane zarządzanie reklamami.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/88e/88efbb4b1f69ceb8c3d3ed646db9e987/ck_4_1x.jpg)
Booster rozwoju Twoich mediów społecznościowych
Centrum kontaktowe to najpotężniejszy CRM, którego jedną z głównych funkcji jest integracja profilów biznesowych firm w jednym miejscu. Otrzymujemy centrum do monitorowania aktywności klientów, sprzedaży i odpowiadania na wiadomości oraz komentarze. Jest tutaj dostępne wiele kluczowych narzędzi takich jak analityka, statystyki i dokumenty.
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Bitrix24?
Integracja Bitixa z Instagramem zapewnia klientom łatwy dostęp do zakupów i dokonywania transakcji, a Twoja firma zyskuje zintegrowany system, który daje możliwość realizacji zadań w dużo krótszym czasie, tworzenia analiz, statystyk i generowania końcowej faktury.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/b9e/b9e41752379b41728ae4329799af1ac7/ck_5_1x.png)
Czat na żywo
W Centrum kontaktowym możemy stworzyć czaty online z klientami w postaci komunikatora online na stronie prowadzone w czasie rzeczywistym. Każda przeprowadzona rozmowa może być oceniona zarówno przez użytkowników, jak i przełożonego.
Dodatkowo platforma daje możliwość przyspieszenia procesu sprzedaży i stworzenia zestawu gotowych odpowiedzi, które otrzyma Twój klient, jeśli będziesz chwilowo niedostępny.
Telefonia
Bitrix24 udostępnia narzędzia, które umożliwiają wynajmowanie numerów telefonów oraz tworzenie wewnętrznych numerów i kontaktów w firmie. Możemy również przeprowadzić konfiguracje kolejkowania i przekierowywania połączeń. Jest to bardzo przydatne narzędzie podczas rozmowy z klientem i sprzedaży.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/eda/eda7e4f157f93b7a5d27fee86c23917f/ck_6_1x.png)
E-mail, SMS i połączenia głosowe
Klasyczny Helpdesk
Umożliwia połączenie swojej skrzynki pocztowej z Bitrix24
SMS
Możliwość prowadzenia kampanii SMS poprzez szybkie wysyłanie
Połączenia głosowe
Możesz wynająć SIP connector i wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne
Zarządzanie czasem pracy
Praca zespołowa zdecydowanie ułatwia pracę nad zadaniami i projektami. Dzięki Bitrix możemy sprawdzić wydajność pracowników, a także czas i raporty pracy. Z łatwością utworzymy również czaty i przeprowadzimy wideokonferencje z udziałem klientów i pracowników.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/309/309187c71b479716f80ff47771b7b320/crm_2_1x.png)
Mobilne zadania i projekty
Wystarczy pobrać najnowszą aplikację mobilną Bitrix24, dzięki której zyskamy możliwość korzystania z systemu, gdziekolwiek jesteśmy.
Zadania, czaty, aktualności i wiele innych są dla nas zawsze pod ręką i idealnie sprawdzą się w pracy zespołów współpracujących zdalnie, niezależnie gdzie aktualnie jesteśmy - Warszawa, Poznań, a może Nowy York?
Wspólny dysk firmowy
Wszystkie grupy lub projekty mogą mieć osobne dyski, dzięki którym bezpiecznie przechowamy najważniejsze pliki w chmurze.
Z tego rozwiązania szczególnie zadowoleni będą pracownicy działu marketingu, ponieważ zyskają system idealny do przechowywania projektów oraz grafik i z dostępem z dowolnego miejsca na Ziemi.
![](https://cdn.bitrix24.pl/b20501713/landing/15b/15bab25ec9f7037091762cb0f5c54cde/ck_8_1x.jpeg)
Chcesz dowiedzieć się więcej o Centrum kontaktowym w Bitrix24?
Opowiemy o wszystkim!