Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Dlaczego warto wdrożyć Bitrixa z ITrix?

zdjęcie-artykuł

Łukasz Bąkowski

Czy miałeś kiedyś taką sytuację:

  1. Oddajesz auto do naprawy z konkretnym problemem.
  2. Dostajesz wycenę za komponenty od mechanika.
  3. Mechanik dokonuje naprawy.
  4. Ostateczna wycena zwala Cię z nóg, a Twój portfel zaczyna świecić pustkami.
No właśnie... kolokwialnie zwana "robocizna" potrafi niestety doprowadzić konsumenta do białej gorączki. A w opisanej powyżej sytuacji jeszcze częściej zdarza się, że wspomnianemu "mechanikowi" brakuje kompetencji i problem albo nie zostaje rozwiązany, albo zostaje, ale nie w pełni.
Co gorsza, zdarza się, że cena naprawy okazuje się jeszcze większa, bo specjalista odnalazł jeszcze kilka innych problemów i koniecznie musiał teraz się nimi zająć, pomimo braku zgody od nas.

To akurat żaden problem, poza tym, że i tak niedługo potem będziesz musiał ponownie zawitać u podobnego specjalisty i wracamy wówczas do punktu wyjścia.

Choć żaden ze mnie mechanik, to o Bitrixie co nieco wiem, a już na pewno wiem, że podobna sytuacja może przydarzyć się ze wdrożeniem tego programu.
W tej sytuacji po prostu zajmujemy się naprawą problemów w firmie, nie w samochodzie.
W ITrix jednak mówimy stanowcze "Nie!" sytuacjom takim, jak ta opisana na początku artykułu, a dowiesz się w nim, w jaki sposób Cię o tym upewnimy! (przeczytanie artykułu zajmie Ci około 5 minut)

Data publikacji: 7 lipca 2023

Skąd wiemy gdzie leży problem?

Przede wszystkim dbamy o to, aby pieniądze, które przekazuje nam nasz klient nie były przepalane na niepotrzebne działania. 

Pomaga nam w tym kompleksowe badanie potrzeb przed i podczas darmowych konsultacji z naszymi klientami. 

Zadajemy Istotne pytania o aktualny stan funkcjonowania firmy, potrzeby, cele, które klient chce osiągnąć, a także pytania typowo organizacyjne, jak np. budżet i terminy.

Pozwala nam to ustosunkować się odpowiednio podczas wdrożenia do tego, co klient potrzebuje, wybierając z naszego szerokiego wachlarza usług to, co najbardziej pomoże Wam - klientom w cyfrowej transformacji firmy!




Ale inni mają taniej

Teraz to co najmniej przyjemne - rozmawianie o pieniądzach.

Wróćmy do punktu drugiego naszej sytuacji z mechanikiem, czyli wycena za potrzebne komponenty. Cóż, w naszym przypadku komponentem będzie samo wdrożenie, co na pierwszy rzut oka może wpływać na naszą niekorzyść, gdyż nie są to tanie usługi.

Skoro tak - to co stoi za nimi i czemu to tyle kosztuje?

Po pierwsze - wiedza!

Opieramy nasze wdrożenia na kilkuletnim doświadczeniu w pracy z Bitrixem i na wielu przeprowadzonych do tej pory wdrożeniach
u naszych klientów.

Nie skasujemy Cię więc jak mechanik za robociznę tak, że potem będziesz płakać otwierając portfel czy aplikację bankową, bo godziny wdrożeniowe wykorzystamy opierając się na naszej zdobytej wiedzy. Prosty przykład:

Zamiast poświęcić na wdrożenie jakiegoś rozwiązania 4 godziny inkasując za każdą 150 zł i cały czas szukając, testując i przepalając czas,
od razu wykonamy dla Ciebie konkretne rozwiązanie, wykonując je np. w 2 godziny, za każdą inkasując po 250zł. Podsumowując:

  • Zamiast tak:
    150 zł x 4H = 600 zł
  • Wolimy tak:
    250 zł x 2H = 500 zł


Chcesz sprawdzić, jak poradziliśmy sobie z dotychczas wykonywanymi wdrożeniami? Przeczytaj nasze Case Study


Po drugie - konkrety!

Właśnie po to badamy dokładnie potrzeby, aby zadziałać na konkretnym problemie jaki przejawia się w funkcjonowaniu firmy naszego klienta. Konkretne podejście to jedno z naszych wartości i myśl przewodnia w działaniach z klientami, więc nie przejmuj się -
nie wymienimy Ci całego silnika zamiast samego rozrusznika!

Co więcej - jeśli zauważymy, że ten metaforyczny "samochód", czyli Bitrix24 nie jest dla Ciebie rozwiązaniem - zweryfikujemy to jeszcze podczas badania potrzeb lub pierwszej darmowej konsultacji, żeby nie przepalać Twojego czasu i pieniędzy.


Chciałbyś zobaczyć, jakie konkretne rozwiązania na Twoje problemy proponujemy?
Zobacz Narzędziownik


Po trzecie - nie tylko sam Bitrix!

Jak już wspominałem - jeśli Bitrix nie jest dla Ciebie, od razu się o tym dowiesz. Ale to nie wszystko! Podpowiemy Ci także na podstawie naszej znajomości rynku, jakie oprogramowanie byłoby dla Ciebie lepsze, a także - podamy Ci odpowiedni kontakt, który pozwoli Ci podjąć ten temat o wiele prościej! Jak widzisz, warto umówić się na konsultację ;)

Wspominałem już o wiedzy. Wykorzystujemy ją także, aby jak najprzystępniej wytłumaczyć Twojemu zespołowi funkcjonalności Bitrixa i nauczyć ich pracy z nim na co dzień. Pomyślisz pewnie, że to żadna sztuka, skoro system jest dostosowany pod Was, lecz prawdą jest to, że wdrożenie samego systemu jest o wiele łatwiejsze niż przekonanie do niego ludzi, którzy mieliby na nim pracować.

No to kolejne zmartwienie z głowy! A to wszystko dlatego, że my się tym zajmiemy, a także podzielimy się wieloma cennymi poradami, które nam pomagają na co dzień w prowadzeniu działalności, a od momentu współpracy z nami - zaczną pomagać i Wam.

Chcesz się dowiedzieć czy Bitrix24 jest dla Ciebie?

Ustalmy to razem na spotkaniu!

Podsumowanie

Podsumowując korzyści płynące z wdrażania Bitrixa z ITrix, przedstawiam Ci 3 filary determinujące to, dlaczego współpraca z nami jest tak opłacalna dla naszych klientów, nawet pomimo teoretycznie wysokich kosztów!

WIEDZA

KONKRETY

DORADZTWO I SZKOLENIA

Więcej o wdrożeniu Bitrix24 na naszym blogu:

autor-artykułu

O autorze

Łukasz Bąkowski to Presales Manager w ITrix – nasz Superman, który zawsze spieszy z pomocą do klientów. Szybki jak wiatr, błyskawicznie odpowiada na wszystkie zapytania, profesjonalnie prowadzi konsultacje i już na pierwszym spotkaniu pozwala klientom poznać Bitrix24 od podstaw.

Zawsze dysponuje aktualnymi i rzetelnymi informacjami na temat potrzeb klientów, co sprawia, że jego artykuły zawierają najnowsze dane i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jak już wspomnieliśmy, supermocą Łukasza jest szybkość i konkretność – dlatego czeka na Ciebie na bezpłatnej konsultacji!

Też chciałbyś wdrożyć system kompleksowo i opłacalnie?
Umów się na bezpłatną konsultację!