Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Moduł CRM Bitrix24

W poniższym module znajdziesz informację na temat Bitrix24 CRM i poznasz podstawowe funkcje, które wpłyną na rozwój twojej firmy.

Interesujesz się możliwościami CRM w Bitrix24?

Opowiemy o wszystkich!

Komunikacja w firmie

Posiadając nowoczesny system do współpracy usprawnisz komunikację w firmie, procesy biznesowe, a także relacje z klientami.

Jest to najpotężniejszy CRM z możliwością konwertowania leadów, zarządzania leadami i automatyzacji sprzedaży.

Bitrix24 udostępnia również Rest API dla programistów.

LEADY

Lead to inaczej potencjalny klient. W Bitrixowym CRM mamy możliwość zarządzania leadami i zawarcia w nich wszystkich informacji dotyczących przyszłych klientów.

Leady są idealnym narzędziem dla firm korzystających z aktywnego umieszczania reklam, obliczających konwersję i analizujących jakość pozyskanych klientów.

Tworzenie leadów

Leady możemy tworzyć:

  • Ręcznie - wypełniając wszystkie pola formularza dotyczące klienta
  • Przeprowadzając integrację z sieciami społecznościowymi - dzięki temu zyskasz możliwość otrzymywania wiadomości i kontaktów do klientów
  • Na podstawie poczty e-mail lub Telefonii
  • Z czatu na żywo lub formularza CRM umieszczonego na stronie
  • Za pomocą importu z bazy klientów

Lejek leadów

Lejek leadów daje nam opcję sprawdzenia liczby elementów, które przeszły przez poszczególne etapy lejka. Dla każdej linii biznesowej w Twojej firmie możesz utworzyć osobny lejek, na przykład lejek sprzedaży klimatyzacji oraz lejek dotyczący serwisu zakupionej przez klienta klimatyzacji.

Praca z dealami?- not a big deal!

Deale znajdują się zakładce CRM. Mamy możliwość uporządkowania ich w postaci listy lub Kanban. Wszystkie deale mają osobne formularze, w których znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące klientów i ważnych dokumentów. 

System pozwala również na utworzenie lejków sprzedażowych dla różnych wariantów pracy z dealami. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwia śledzenie transakcji i przyspiesza proces wystawiania faktury końcowej.

Po co mi automatyzacja?

Proces sprzedaży i zamykania deali w CRM można w łatwy sposób zautomatyzować. Możliwość tworzenia automatyzacji jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które nie chcą tracić czasu na ręczne wystawianie faktur i innych dokumentów. Dzięki temu przyspieszysz proces wystawiania faktury i zamykania deali.


      


Analiza i statystyki

Wszystkie informacje dotyczące zamówień i komunikacji z klientami są przechowywane w jednym miejscu. Analityka CRM jest bardzo ważnym procesie w każdej firmie. Korzystając z niej mamy możliwość analizy lejków sprzedażowych czy też wydajności pracowników.


      

CRM a rozmowy telefoniczne

Rozmowy telefoniczne mogą być również podłączone pod moduł CRM. Dzięki temu mamy możliwość dodawania dealów do CRM, a każde połączenie przychodzące będzie przekazywane do osoby odpowiedzialnej za dany lead.


      

CRM w Centrum kontaktowym

Cała historia komunikacji z klientami jest zapisywana bezpośrednio w formularzu deala CRM. Platforma daje również możliwość generowania linków przekierowujących do płatności CRM, które następnie możemy przesyłać do klientów.


      



Dysk firmowy

Ponadto Bitrix umożliwia połączenie Bitrix24.Drive z Google Drive oraz integrację z Google Docs i MS Office online.

Jedna platforma - wiele możliwości

Oprogramowanie jakim jest Bitrix to jedna platforma z wieloma z zestawem najpotrzebniejszych funkcji w każdej firmie. Udostępniaj dokumenty i przechowuj je na własnym serwerze. Wszystkie projekty dotyczące poszczególnych działów, np. działu marketingu lub sprzedaży mogą być dzięki temu przechowywane w jednym miejscu co zdecydowanie usprawni pracę nad projektami w czasie rzeczywistym.

Struktura firmy

Struktura firmy odzwierciedla uprawnienia dostępu w Bitrix24. Kierownik ma zupełnie inny dostęp w systemie w porównaniu do pracownika. Osoby wyżej mają możliwość przejrzenia raportów i zadań swoich pracowników.

CRM w Centrum kontaktowym

Cała historia komunikacji z klientami jest zapisywana bezpośrednio w formularzu deala CRM. Platforma daje również możliwość generowania linków przekierowujących do płatności CRM, które następnie możemy przesyłać do klientów.


      

Mobilne zarządzanie zadaniami

Wystarczy pobrać najnowszą aplikację mobilną Bitrix24, dzięki której zyskamy możliwość korzystania z systemu gdziekolwiek jesteśmy. Projekty, deale, leady i wiele innych są dla nas zawsze pod ręką i idealnie sprawdzą się w pracy zespołów współpracujących zdalnie.


Interesujesz się możliwościami CRM w Bitrix24?

Opowiemy o wszystkich!

Wdrożenie, szkolenie, konsultacje Bitrix24

Skontaktuj się z nami!