Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Co się stanie, gdy wyślę zgłoszenie do Bitrix'a?

zdjęcie-artykuł

ITrix team

Masz problemy ze swoim systemem Bitrix24? Możesz wysłać zgłoszenie do pomocy Bitrix'a i poczekać na propozycje rozwiązań.

Ale czy wiesz, w jaki sposób Twoje zgłoszenie jest obsługiwane? Właśnie o tym chcemy Ci opowiedzieć w naszym artykule!

Klient wysyła zgłoszenie do Bitrix24

Po otrzymaniu zgłoszenia, Bitrix24 w konkretnych przedziałach czasowych wysyła go do swoich partnerów

Mamy limit partnerów, którzy mogą odpowiedzieć na takie zgłoszenie (1 zgłoszenie trafia do maksymalnie 5 partnerów). Kto pierwszy odpowie na zgłoszenie, ten będzie obsługiwał klienta.

Zgłoszenia partnerzy przyjmują w specjalnej dedykowanej aplikacji. Następnie klientem zajmuje się każdy z partnerów i kolejne kroki mogą być zupełnie inne, w zależności od tego, która firma tego klienta obsługuje.

Zalety i wady

Zalety

  • Taki sposób wysłania zgłoszenia pozwala klientowi na wybranie jak najlepszej oferty, w zależności od tego, jakie czynniki są dla niego najważniejsze.
  • Wpływa także na szybkość obsługi, gdyż jest większa pewność, że będzie dostępny ktoś kto odpowie na zgłoszenie.
  • Poznanie większej ilości ofert sprawia, że klient może poznać lepszy sposób na rozwiązanie swojego problemu lub więcej rozwiązań, o których wcześniej nie pomyślał

Wady

  • Może być uciążliwy kontakt od dużej ilości partnerów
Zalecamy jednak nie zamykać się na żadne oferty, gdyż mogą one okazać się lepsze od poprzednich, a każdy z partnerów szczerze chce klientom pomóc poprzez te próby kontaktu.

Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci w konfiguracji Bitrix24!

Co dzieje się dalej, w przypadku ITrix?

Krok 1

Klient otrzymuje automatyczny e-mail z kalendarzem, aby umówić swoje pierwsze, całkowicie darmowe spotkanie z konsultantem w celu omówienia potrzeb oraz stanu obecnego, a także rekomendacji, jak te potrzeby osiągnąć z nami!

Po chwili otrzymuje przypominającego SMS'a o tym, że taki mail dotarł.

Krok 2

Następnie tak szybko jak jest to możliwe (wg. naszych standardów do 4 godzin, ale mogą wpłynąć na to inne czynniki i wydłużyć lub ukrócić ten czas) kontaktuje się nasz konsultant, który pomoże dobrać Bitrix'a pod firmę, odpowie na pytania i krótko z Wami porozmawia.

Krok 3

Po rozmowie klient otrzyma krótkie podsumowanie rozmowy telefonicznej mailowo i zależnie od tego, co zostało ustalone może otrzymać w tym mailu zaproszenie na wcześniej wspomniane spotkanie online/wstępną wycenę wdrożenia i/lub aktywacji Bitrix'a, czy też inne ustalenia, które padły podczas rozmowy.

Kolejne kroki

Jak wygląda dalej współpraca z ITrix, opisaliśmy w tym artykule:  https://itrix.pl/blog/jak-wyglada-poczatek-wspolpracy-z-itrix/

Masz pytania odnośnie Bitrix24 i jego wdrożenia?

Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci w tym!

Gdzie zgłosić pytania dotyczące Bitrix24?

Więcej na naszym blogu:

Też chciałbyś wdrożyć system kompleksowo i opłacalnie?
Umów się na bezpłatną konsultację!