Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

3 Pomysły na bazę wiedzy w Bitrix24. Zapanuj nad informacyjnym bałaganem!

zdjęcie-artykuł

Angelina Shuliak

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile czasu tracisz na szukanie dokumentów czy materiałów firmowych? Może zdarzyło Ci się, że każdy pracuje na innych dokumentach obsługi klienta, brakuje standardów lub nie ma jednego miejsca, gdzie przechowuje się i łatwo dostaje potrzebne dane? To powszechne problemy, które komplikują pracę zespołową.

W tym artykule przedstawimy 3 pomysły na stworzenie jednego miejsca dla dokumentów i wiedzy w Bitrix24. Gotowy na zapanowanie nad chaosem informacyjnym? To czas na zmiany!

Skarbnica szkoleń dla pracowników

W takiej bazie wiedzy możesz zamieścić:

Nagrania ze szkoleń

Aby pracownicy mieli możliwość ponownego odtworzenia materiałów szkoleniowych w dowolnym momencie.

Materiały dodatkowe

Takie jak prezentacje, artykuły czy badania, które pogłębiają tematykę omawianą podczas szkoleń.

Linki do przydatnych kanałów na YouTube

Gdzie znajdą się inspirujące i edukacyjne treści związane z obszarem działalności pracowników.

Bazę e-booków

Teraz będą one dostępne w jednym miejscu, a nawet będzie można je podzielić na różne kategorie dla łatwiejszego wyszukiwania.

Hasła i loginy do zakupionych szkoleń i kursów

Pamiętaj, że w Bitrix'ie możesz zarządzać prawami dostępu do poufnych danych. Jeżeli tylko część zespołu ma mieć dostęp do haseł, możesz to skonfigurować.

Chcesz, żebyśmy stworzyli taką bazę dla Ciebie?

Skontaktuj się z nami!

HRpedia: Centrum wiedzy HR

Oczywistą korzyścią korzystania z bazy wiedzy HR jest to, że masz wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu. Możesz tam wrzucić różne rzeczy - od dokumentów po formularze - które pomogą w zarządzaniu ludźmi w firmie.

Formularze zatrudnienia

Łatwo dostępne dokumenty, takie jak CV, listy motywacyjne i formularze aplikacyjne, które ułatwiają proces rekrutacji.

Procedury rekrutacji

Krok po kroku instrukcje i wytyczne dotyczące procesu rekrutacji, włączając w to harmonogramy, kryteria selekcji oraz informacje na temat przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych.

Plan rozwoju zawodowego

Narzędzia i formularze pomagające w planowaniu rozwoju kariery pracowników, w tym oceny kompetencji, cele zawodowe oraz propozycje szkoleń i rozwoju umiejętności.

Polityki HR

Zbiór dokumentów określających zasady i procedury dotyczące wynagradzania, awansów, równowagi pracy i życia oraz inne kluczowe aspekty związane z zarządzaniem personelem.

Struktura firmy i obowiązki pracowników

Przejrzyste informacje na temat hierarchii organizacyjnej, ról i odpowiedzialności w firmie, aby pracownicy mogli łatwo zrozumieć swoje miejsce w strukturze organizacyjnej oraz oczekiwania wobec nich.

Biblioteka działu Sprzedaży

W bazie wiedzy dla działu Sprzedaży możesz zamieścić takie materiały:

Zasady obsługi klienta

Prosty zbiór wytycznych i zasad dotyczących obsługi klienta, aby każdy handlowiec mógł szybko zrozumieć, jak należy traktować klientów i jak zapewnić im najlepsze doświadczenie zakupowe.

Oferty do wysyłania klientom

Możliwość dodawania gotowych ofert, które handlowiec może wysyłać klientom w celu zachęcenia ich do zakupów lub promowania nowych produktów.

Zestawienie produktów i cross-/up-sell

Tablica prezentująca produkty wraz z sugestiami dotyczącymi cross-sellu (dodatkowe produkty, które klient może być zainteresowany) i up-sellu (wyższe wersje lub ulepszenia produktów).

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Katalog najczęściej pojawiających się pytań klientów wraz z klarownymi odpowiedziami, aby handlowcy mogli szybko udzielić klientom potrzebnych informacji.

Materiały edukacyjne dla klientów

Łatwy dostęp do materiałów edukacyjnych, takich jak broszury, e-booki czy filmy instruktażowe, które handlowcy mogą wysyłać klientom w celu zwiększenia ich zrozumienia produktów i usług.

Materiały edukacyjne dla pracowników

Zasób edukacyjny dla nowych pracowników, obejmujący informacje na temat produktów, procesów sprzedażowych i obsługi klienta, aby ułatwić im szybkie zapoznanie się z firmą i jej ofertą.

Potrzebujesz bazy szkoleń z zakresu obsługi Bitrix24?

Skontaktuj się z nami!

Dodaj nasze webinary do swojej bazy wiedzy:

Zobacz nasz odcinek na YouTube:

autor-artykułu

O autorze

Angelina Shuliak jest specjalistką ds. marketingu w ITrix. Wspólnie z Olą zarządzają działem marketingu niemal od początku istnienia firmy, a jak same mówią, są "dream teamem".

"Dużo się uczymy, testujemy nowe narzędzia i podejścia, a dzięki temu, że sami korzystamy z Bitrix24, piszemy merytoryczne artykuły na ten temat, chociaż czasem korzystamy z wskazówek od działu IT."

Angelina ceni otrzymywanie feedbacku od zespołu, zwłaszcza gdy klienci korzystają z naszych treści i dzielą się swoimi potrzebami. Jest również autorką naszych e-booków, które możesz znaleźć w artykułach na blogu.

Data publikacji: 11 marca 2024

Data aktualizacji: 9 maja 2024

Też chciałbyś wdrożyć system kompleksowo i opłacalnie?
Umów się na bezpłatną konsultację!