Skontaktuj się z nami
+48 573 581 388

NPS za pomocą Bitrix24! 

Stwórz proces badania opinii klientów i dowiedz się czy Twój klient poleci Ciebie znajomym?

Jarosław Kałasz

Czy Twój klient poleci Ciebie swoim znajomym? 🤔‼️

Codzienna ciężka praca nad ulepszeniem produktu, a efektów brak? Na co to wszystko, jeśli klient i tak jest niezadowolony? A może usilnie próbujesz zmienić... nie to, co trzeba? 

Zobacz ten Webinar na YouTube:

Na webinarze dowiesz się :

Jak wykorzystać NPS w praktyce z pomocą Bitrix24. Wykorzystamy formularz CRM, moduł CRM oraz analitykę.

Dlaczego warto badać poziom satysfakcji klienta

nIE WIESZ OD CZEGO ZACZĄĆ?

zACZNIJ OD ROZMOWY Z NAMI :)

ROZMOWA- TO PIERWSZY KROK do rozwiązania twoich problemów, KTÓRY NIC CIĘ NIE KOSZTUJE. 

NA DARMOWEJ KONSULTACJI POROZMWIAmy I TWOICH Problemach i potrzebach

 

MASZ PYTANIA ODNOŚNIE BITRIX24? CHĘTNIE UDZIELIMY ODPOWIEDZI!


O tym, czym jest NPS na naszym blogu:

nps-w-bitrix24
Chcesz badać poziom zadowolenia klientów? Dowiedz się

Czym jest NPS? Jak badać lojalność klientów?

Możesz codziennie ciężko pracować nad ulepszeniem swojego produktu, ale co to da, jeśli klienci odejdą i pozostaną niezadowoleni?

Postawy klientów wobec Twojej firmy to nie tylko powód do dumy lub smutku, ale także punkt do rozwoju.

W tym artykule powiemy o tym, czym jest wskaźnik NPS i co jest największą zaletą badania satysfakcji klientów.

Czytaj więcej ...

Chcesz sprawdzić czy Bitrix24 ma to, czego potrzebuje Twoja firma?