Skontaktuj się z nami
Brzmi znajomo?
- Codziennie szukasz info o kliencie w mailach, czacie i Excelu.
- Twój zespół ma „na oko” statusy klientów, ale nikt nie wie, kto czym się zajmuje.
- Pytasz handlowców, co z tym klientem, a oni... nie pamiętają.
- Masz system CRM, ale zespół i tak z niego nie korzysta.
- Nie wiesz, czy klient dostał ofertę, czy ktoś do niego oddzwonił, czy temat już umarł.
- Nie masz żadnych automatyzacji — wszystko ręcznie i wszystko na Tobie.
Zanim zrobisz kolejny krok —
zrób go mądrze

Co znajdziesz w e-booku?
5 praktycznych kroków do wdrożenia CRM
Checklisty, które możesz wykorzystać od razu
Rzeczywiste przykłady – bez lania wody
Plus: dostęp do bonusowych materiałów

Zajrzyj do środka

Co z tego będziesz mieć?
Ten e-book to nie poradnik „na półkę”.
To sposób, żeby:
- Mieć jasność, co zrobić przed, w trakcie i po wdrożeniu CRM.
- Oszczędzić czas, kasę i nerwy.
- Wiedzieć, jak podejść do tego tematu strategicznie — nie tylko technicznie.
- Zwiększyć szansę, że CRM naprawdę zadziała i zostanie z zespołem na dłużej.
Nie powielaj błędów innych
Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY?
Poznaj klientów, którzy nam zaufali i wdrożyli Bitrix24 w swojej firmie
Kto za tym stoi?
Nie jesteśmy teoretykami — jako oficjalny partner Bitrix24 wdrażamy CRM w firmach usługowych, produkcyjnych, logistycznych, OZE itd.
Ten e-book to nasze wdrożeniowe know-how — zamknięte w 10 stronach.
Stworzyliśmy ten e-book po wdrożeniu systemu CRM dla ponad 200 firm z różnych branż.
Widzieliśmy, co działa, a co nie.
I właśnie dlatego nie znajdziesz tu pustych haseł – tylko konkret.

Pobierz wiedzę od praktyków