Branża nieruchomości w Bitrix24? - Poznaj Case Study Klienta
Skontaktuj się z nami
Poznaj naszego klienta:
Poznaj naszego Klienta - firmę z branży nieruchomości. Świadczą oni usługi najmu krótkoterminowego i długoterminowego wysokiej klasy apartamentów. Wynajęli już więcej niż 150 apartamentów. Ich misją jest indywidualne dopasowywanie oferty pod oczekiwania klientów! Krzysztof i Szymon to ludzie, którym zależy na czasie swoich klientów, ale także swoim i swoich pracowników. Z tego też powodu w trakcie wdrażania Bitrix'a, braliśmy na to bardzo duży nacisk.
Zatrudnienie: 10+
Branża: nieruchomości(najem krótkoterminowy i długoterminowy)
Wersja Bitrix24: Professional
Stan i problemy przed rewolucją ITrix'ową :)
Klient zgłosili się do nas z informacją, że chcieliby wdrożyć u siebie Bitrix24.
CEL: przy tak dużej ilości nieruchomości, automatyzacja i uporządkowanie to klucz do sukcesu.
Po krótkiej analizie stwierdziliśmy, że wdrożenie naszych rozwiązań pozwoli im zarządzać wszystkimi nieruchomościami z jednego miejsca bez używania do tego wielu innych narzędzi, a dodatkowo będziemy mogli to wszystko owinąć warstwą automatyzacji i Bitrix'owej magii!
Problemy:
- Brak możliwości zarządzania nieruchomościami z jednego miejsca
- Brak możliwości szybkiego kwalifikowania nieruchomości
- Nie ma nigdzie procesu, który układałby sam naszą pracę i ułatwił działanie na większą skalę
- Brak jednego miejsca do zgłaszania usterek i wyposażenia
Rozwiązania, które załatały wszystkie problemy!
Po tym, jak szczegółowo zbadaliśmy powyższe problemy, założyliśmy rozwiązania, które przyspieszą pracę!
A oto nasze rozwiązania:
- Nieruchomości w systemie - od teraz wszystkie nieruchomości są dostępne w systemie wraz ze wszystkimi szczegółowymi informacjami
- Filtry i wyszukiwarka - potrzebujesz nieruchomości o konkretnych parametrach? Wykorzystaj filtry w Bitrix'ie
- Utworzenie procesów: Pozyskiwanie Nowej Nieruchomości i Uruchomienie Nowej Nieruchomości.
- Utworzenie formularzy wewnętrznych do zgłaszania usterek i wyposażenia (wraz z domieszką automatyzacji)
- Utworzenie procesów: Usterki i Wyposażenie (które pomagają obsługiwać zgłoszenia)
ROZWIĄZANIA KTÓRE ZAŁATAŁY PROBLEMY
Nieruchomości w jednym miejscu
Od teraz wszystkie nieruchomości znajdziesz w jednym miejscu.
Cała lista tylko czeka aby z niej skorzystać!
Potrzebujesz wyszukać nieruchomości o konkretnych parametrach?
To już nie jest straszne!
Co więcej - system tworzenia nowej nieruchomości został przystosowany do potrzeb firmy i na ten moment, każda nieruchomość to około 100 parametrów, po których można filtrować i wyszukiwać!
Psst! Pamiętaj, że to wszystko dodatkowo połączyliśmy z procesami wewnętrznymi i zoptymalizowaliśmy! :)
Procesy wewnętrzne, które zaoszczędzą czas i pieniądze
- Pozyskanie nieruchomości (kontakt, automatyczne planowanie wydarzeń i przypomnienia)
- Uruchomienie nieruchomości (lista zadań, przypomnienia i uporządkowanie działań wielu pracowników)
- Usterki (obsługiwanie usterek nie było prostsze!)
- Wyposażenie (doposaż mieszkanie w kilku krokach!)
Żeby tego było mało, dobrze wiedzieliśmy że te działy współpracują. Właśnie dlatego zadbaliśmy o to, aby przechodzenie pomiędzy nimi odbywało się również automatycznie za pomocą tuneli!
Zgłaszanie usterek/wyposażenia nigdy nie było prostsze!
Jak zgłosić usterkę? Telefonem, mail'em, a może wędrówką po biurze?
Nie - najlepiej formularzem w Bitrix'ie, który sam to zapisze i przydzieli odpowiednim osobom!
Porozmawiajmy o pieniądzach!
Ile czasu i pieniędzy zaoszczędzi Klient dzięki nam?
Zawsze staramy się przeliczyć wdrożenie na zysk. Dokonajmy małej analizy czasu:
- Zaoszczędzony czas na poszczególnych lejkach dla jednej inwestycji:
- Pozyskanie nowej nieruchomości - sprawdzanie dostępnych terminów (10 minut) + dodawanie wydarzeń do kalendarza (5 minut) + znajdowanie informacji w innych narzędziach nt. klienta (10 minut) + łączenie pozostałych działań (5 minut) = 30 minut
- Uruchomienie nowej nieruchomości - uporządkowanie informacji o nieruchomości (5 minut) + uporządkowanie źródeł, miejsc do wprowadzenia danych (20 minut) + uporządkowanie kontaktu, kolejności wykonywania czynności (10 minut) + automatyczne powiadomienia (5 minut) = 40 minut
- Usterki i wyposażenie - automatyczne pojawianie się w procesie poprzez formularz (15 minut) + automatyczna delegacja (10 minut) + spis działań per usterka (10 minut) = 35 minut
- Dla jednej nieruchomości zaoszczędzimy 1 godzinę 45 minut pracy. A dla 10 nieruchomości - 17 godzin 30 minut.
- Załóżmy, że godzina pracy to dla nas koszt 40 zł. Dla jednej nieruchomości to oszczędność rzędu 75 zł, a dla 10 inwestycji - 750 zł!
- Załóżmy teraz, że miesięcznie zarządzamy 40 nieruchomościami, czyli każdego miesiąca zaoszczędzimy 3000 zł, a rocznie
36 000 zł! Oczywiście kwota może się różnić w zależności od wielu czynników.
CRM w branży nieruchomości to opłacalna inwestycja!
WYNIK roczny: 36 000 zł
36 000 zł oszczędności
rocznie
2 procesy
2 godziny
nieruchomości
Formularze wewnętrzne
CZY BITRIX POMOŻE TWOJEJ FIRMIE?
Zastanawiasz się, która licencja Bitrix24 będzie najlepsza dla twojej firmy? Chcesz wiedzieć ile będzie kosztowało wdrożenie Bitrix24? Na te i inne pytania odpowiemy podczas rozmowy.