Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Branża nieruchomości w Bitrix24? - Poznaj Case Study Klienta 

zdjęcie-case-study-artykuł

Jakub Fedoszczak

Poznaj naszego klienta:

Poznaj naszego Klienta - firmę z branży nieruchomości. Świadczą oni usługi najmu krótkoterminowego i długoterminowego wysokiej klasy apartamentów. Wynajęli już więcej niż 150 apartamentów. Ich misją jest indywidualne dopasowywanie oferty pod oczekiwania klientów! Krzysztof i Szymon to ludzie, którym zależy na czasie swoich klientów, ale także swoim i swoich pracowników. Z tego też powodu w trakcie wdrażania Bitrix'a, braliśmy na to bardzo duży nacisk.

Zatrudnienie: 10+

Branża: nieruchomości(najem krótkoterminowy i długoterminowy)

Wersja Bitrix24: Professional

branża-nieruchomości-w-bitrix24

Problemy Klienta => Rozwiązania ITrix'a!

Stan i problemy przed rewolucją ITrix'ową :) 

Klient zgłosili się do nas z informacją, że chcieliby wdrożyć u siebie Bitrix24.
CEL: przy tak dużej ilości nieruchomości, automatyzacja i uporządkowanie to klucz do sukcesu. 

Po krótkiej analizie stwierdziliśmy, że wdrożenie naszych rozwiązań pozwoli im zarządzać wszystkimi nieruchomościami z jednego miejsca bez używania do tego wielu innych narzędzi, a dodatkowo będziemy mogli to wszystko owinąć warstwą automatyzacji i Bitrix'owej magii!

Problemy:

  1. Brak możliwości zarządzania nieruchomościami z jednego miejsca
  2. Brak możliwości szybkiego kwalifikowania nieruchomości
  3. Nie ma nigdzie procesu, który układałby sam naszą pracę i ułatwił działanie na większą skalę
  4. Brak jednego miejsca do zgłaszania usterek i wyposażenia

Rozwiązania, które załatały wszystkie problemy! 

Po tym, jak szczegółowo zbadaliśmy powyższe problemy, założyliśmy rozwiązania, które przyspieszą pracę!

A oto nasze rozwiązania:

  1. Nieruchomości w systemie - od teraz wszystkie nieruchomości są dostępne w systemie wraz ze wszystkimi szczegółowymi informacjami
  2. Filtry i wyszukiwarka - potrzebujesz nieruchomości o konkretnych parametrach? Wykorzystaj filtry w Bitrix'ie
  3. Utworzenie procesów: Pozyskiwanie Nowej Nieruchomości i Uruchomienie Nowej Nieruchomości.
  4. Utworzenie formularzy wewnętrznych do zgłaszania usterek i wyposażenia (wraz z domieszką automatyzacji)
  5. Utworzenie procesów: Usterki i Wyposażenie (które pomagają obsługiwać zgłoszenia)

Też chcę zarządzać nieruchomościami z jednego miejsca

W takim razie pozwól, że wdrożymy to u Ciebie. Porozmawiajmy!

Końcowe efekty - nasze rozwiązania!


nieruchomości-bitrix24

Nieruchomości w jednym miejscu

Od teraz wszystkie nieruchomości znajdziesz w jednym miejscu.
Cała lista tylko czeka aby z niej skorzystać!

Potrzebujesz wyszukać nieruchomości o konkretnych parametrach?
To już nie jest straszne! 

Co więcej - system tworzenia nowej nieruchomości został przystosowany do potrzeb firmy i na ten moment, każda nieruchomość to około 100 parametrów, po których można filtrować i wyszukiwać!

Psst! Pamiętaj, że to wszystko dodatkowo połączyliśmy z procesami wewnętrznymi i zoptymalizowaliśmy! :)

Procesy wewnętrzne, które zaoszczędzą czas i pieniądze

Po wspólnych rozmowach, stworzyliśmy i zautomatyzowaliśmy pracę w takich procesach jak:

  • Pozyskanie nieruchomości (kontakt, automatyczne planowanie wydarzeń i przypomnienia)
  • Uruchomienie nieruchomości (lista zadań, przypomnienia i uporządkowanie działań wielu pracowników)
  • Usterki (obsługiwanie usterek nie było prostsze!)
  • Wyposażenie (doposaż mieszkanie w kilku krokach!)

Żeby tego było mało, dobrze wiedzieliśmy że te działy współpracują. Właśnie dlatego zadbaliśmy o to, aby przechodzenie pomiędzy nimi odbywało się również automatycznie za pomocą tuneli!

automatyzacja-procesów-branża-nieruchomości
bitrix24-dla-nieruchomości

Zgłaszanie usterek/wyposażenia nigdy nie było prostsze!

Jak zgłosić usterkę? Telefonem, mail'em, a może wędrówką po biurze?
Nie - najlepiej formularzem w Bitrix'ie, który sam to zapisze i przydzieli odpowiednim osobom!

Podsumujmy efekty współpracy!

Porozmawiajmy o pieniądzach!

Ile czasu i pieniędzy zaoszczędzi Klient dzięki nam?

Zawsze staramy się przeliczyć wdrożenie na zysk. Dokonajmy małej analizy czasu:

  1. Zaoszczędzony czas na poszczególnych lejkach dla jednej inwestycji:

    1. Pozyskanie nowej nieruchomości - sprawdzanie dostępnych terminów (10 minut) + dodawanie wydarzeń do kalendarza (5 minut) + znajdowanie informacji w innych narzędziach nt. klienta (10 minut) + łączenie pozostałych działań (5 minut) = 30 minut
    2. Uruchomienie nowej nieruchomości - uporządkowanie informacji o nieruchomości (5 minut) + uporządkowanie źródeł, miejsc do wprowadzenia danych (20 minut) + uporządkowanie kontaktu, kolejności wykonywania czynności (10 minut) + automatyczne powiadomienia (5 minut) = 40 minut
    3. Usterki i wyposażenie - automatyczne pojawianie się w procesie poprzez formularz (15 minut) + automatyczna delegacja (10 minut) + spis działań per usterka (10 minut) = 35 minut

  2. Dla jednej nieruchomości zaoszczędzimy 1 godzinę 45 minut pracy. A dla 10 nieruchomości - 17 godzin 30 minut.

  3. Załóżmy, że godzina pracy to dla nas koszt 40 zł. Dla jednej nieruchomości to oszczędność rzędu 75 zł, a dla 10 inwestycji - 750 zł!

  4. Załóżmy teraz, że miesięcznie zarządzamy 40 nieruchomościami, czyli każdego miesiąca zaoszczędzimy 3000 zł, a rocznie
    36000 zł! Oczywiście kwota może się różnić w zależności od wielu czynników.

CRM w branży nieruchomości to opłacalna inwestycja!

WYNIK roczny: 36000 zł 

36000 zł oszczędności
rocznie


2 procesy

które od teraz pomagają w realizacji kolejnych etapów działania

2 godziny

oszczędności Dla
nieruchomości

Formularze wewnętrzne

Nieźle!

Czy mogę też w swojej firmie zaoszczędzić 36000 zł, ale miesięcznie?