Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

TOP 5 funkcji poczty w Bitrix24

zdjęcie-artykuł

Jarosław Kałasz

Czy na twojej skrzynce pocztowej panuje chaos i nie chcesz nawet tam wchodzić?
Pokażemy TOP 5 funkcji w Bitrix24, które pomogą uporządkować i zautomatyzować pracę na skrzynce pocztowej. 

Zobacz ten odcinek na YouTube:

Funkcja 1: Zadania w poczcie

Już nie musisz przesyłać maili i prosić kogoś o zrobienie czegoś, tylko wykorzystamy do tego ‘Zadania’, które są bezpośrednio zintegrowane w naszej poczcie.

1) Przechodzimy do skrzynki pocztowej. 

2) Zamiast przesyłać maila do pracownika, możemy od razu utworzyć dla niego zadanie, gdzie będzie automatycznie podlinkowany mail.

3) Tytułem zadania jest automatycznie tytuł maila, możemy go zmienić.

4) Możemy także wybrać osobę odpowiedzialną i termin. 

5) A także nie zapominamy o przycisku “Zapisz”, czyli dodajemy zadanie.

 
Na skrzynce pocztowej na niebiesko będzie podlinkowane zadanie do maila. I Bitrix sam będzie dawał znać, kto musi wykonać zadanie i do kiedy. Nie będziemy musieli o tym pamiętać, czy wysłaliśmy coś czy nie, system o tym pamięta. 

Czy masz już podłączoną pocztę w Bitrix24?

Pokażemy Ci dodatkowe przydatne funkcje!

Funkcja 2: Jedno konto a kilka skrzynek pocztowych

Często zdarza się tak, że w ramach prowadzenia biznesu obsługujemy kilka skrzynek pocztowych. Przeklikiwanie się między tymi skrzynkami w Bitrix jest dosłownie na jedno kliknięcie. Jest to łatwe, proste i przyjemne. 

Jeżeli chcemy podłączyć nowa skrzynkę, musimy wybrać opcję ‘Podłącz nowe’, bardzo łatwo możemy to podłączyć przez największe skrzynki pocztowe lub po IMAP’ie podłączymy każdą skrzynkę pocztową do Bitrix.

Funkcja 3: Jeden klik i jesteś w CRM

Obok zadania mamy możliwość dodawania na przykład CRM, czyli tworzymy zgłoszenie. Możemy ręcznie zadecydować, że to jest element, który musi być zapisany w CRM’ie. Klikamy w opcję ‘CRM’ i od razu mamy kwalifikację, osobę odpowiedzialną i podlinkowaną wiadomość. 

Możemy kliknąć w wiadomość i zobaczyć jej treść. Możemy dalej kontynuować tą rozmowę, mamy email od razu podpięty. Jeżeli w stopce byłby telefon, to Bitrix by go odczytał i przypisał do danego etapu. 

W tym momencie możemy sobie zakwalifikować, czyli generować deala, i Bitrix zapyta do którego lejka chcemy, żeby to zostało wprowadzone.
Wtedy po wybraniu lejka i uzupełnieniu potrzebnych danych dalej wyląduje to w CRM i będziemy pracowali tam na poziomie deala. 

Funkcja 4: Czat do maili

Jeżeli chcemy omówić danego maila z kolegą/koleżanką z firmy, to klikamy funkcję ‘Czat’ i od razu tworzy nam się wewnętrzny czat, możemy tam zaprosić konkretne osoby. 

Mamy także podlinkowanego maila, jeżeli klikniemy to zobaczymy tą wiadomość. Możemy na czacie dodać komentarz i dyskutować z innymi na temat konkretnych maili. Możemy nawet połączyć się za pomocą video.

Funkcja 5: Dynamiczne stopki

Jesteśmy na swojej skrzynce, klikamy ‘Nowa wiadomość’, tutaj mamy podpisaną stopkę “ITrix”. Przeskakujemy na inną skrzynkę, gdzie mamy stopkę swoją imienną, czyli “Jarek Kałasz”. 

Jak to działa?
Klikamy ‘Edytuj podpis’ -> ‘Dodaj podpis’. Stopka może być ogólna, albo do konkretnej skrzynki pocztowej, do której mamy dostęp. Możemy teraz dodać stopkę i kliknąć ‘Zapisz’. 

Teraz jak wejdziemy na konto do którego została przypisana dana stopka, ona nam się wyświetli, kiedy dodamy ‘Nową wiadomośc’. 

Bardzo przydatna funkcja pod względem zarządzania wieloma skrzynkami, ponieważ to Ty decydujesz, które skrzynki pocztowe będą stosowane i jakie podpisy mają się wyświetlać klientowi. 

SKONFIGURUJ POCZTĘ W BITRIX24

i korzystaj z tych funkcji już teraz

Chcesz sprawdzić czy Bitrix24 ma to, czego potrzebuje Twoja firma?