Skontaktuj się z nami
+48 573 581 388

TOP 5 funkcji integracji Sellizer i Bitrix24

Jarosław Kałasz

Wysyłasz tysiące ofert do klientów i nic z tego?

Pokażemy Ci, jak Sellizer i Bitrix24 mogą z tym pomóc!

Zobacz ten odcinek na YouTube:

Porównajmy proces przygotowania i wysłania oferty do treningu na siłowni, a to, co się dzieje po wysłaniu oferty do klienta, do formy diety, snu i regeneracji po treningu.
Zastanów się, jeżeli trenujesz na siłowni, a wieczorem zajadasz się pizzą, colą, chipsami i śpisz 2 godziny dziennie to jakie z tego mają być efekty…?

Teraz przełóżmy to na sprzedaż. Jeżeli 2 godziny spędzasz nad przygotowaniem oferty, wysyłasz ją do klienta, a potem nic z tym nie robisz i czekasz aż klient się odezwie. To jakie z tego mają być efekty?

O tym właśnie porozmawiamy w odcinku.

Funkcja 1: Automatyczne generowanie i wysyłanie oferty

Przechodzimy do Bitrix24, wchodzimy w ‘Deale’ i klikamy ‘Utwórz’ (1.1) 

Dalej wpisujemy dane klienta i dodajemy kontakt, klikamy ‘Zapisz’ (1.2) Oczywiście już zbadałem potrzeby, więc teraz wygeneruję automatyczną ofertę, wchodzę w zakładkę ‘Produkty’ i wybieram produkty, wpisuję cenę. (1.3)
Tu nie chodzi o pokazanie jak ta oferta jest tworzona. Zależy mi na tym, żebyście zobaczyli, że można wygenerować dowolny dokument (fakturę, ofertę itd).
Dodajmy teraz ofertę. Na podstawie danych z Bitrix24 została wygenerowana oferta, możemy ją bezpośrednio wysłać na maila, albo ją pobrać (właśnie teraz to zrobię).(1.4) 

tworzenie-oferty-w-bitrix24
nowa-oferta-bitrix24
oferta-bitrix24
generowanie-ofert-w-bitrix24

Chcesz zintegrować Sellizer i Bitrix24?

Pomożemy Ci to zrobić!

W karcie deala mamy integrację z Sellizerem, widzimy, że jeszcze nie mamy żadnych ofert. Klikam ‘Dodaj nową’.(1.5)System tutaj prosi o załączenie oferty (1.6)

Po załączeniu oferty widzimy informacje o danych odbiorcy i są to te informacje, które wprowadziliśmy do Bitrix24. Wszystkie dane są już wpisane, klikamy ‘Przejdź dalej’ i ‘Zatwierdź ofertę’(1.7)

Oferta została wysłana i tutaj widzimy informacje “Gdy klient ją otworzy otrzymasz powiadomienie sms. Klikając w szczegóły oferty dowiesz się wszystkiego na jej temat” (1.8)

W karcie deala pojawiły się informacje o wysłaniu oferty przez Sellizer (1.9)

integracja-bitrix24-i-sellizer
jak-zintegrować-bitrix24-i-sellizer
sellizer-i-bitrix24
dodawanie-oferty-w-bitrix24
wysyłanie-ofert-bitrix24-i-sellizer

Funkcja 2: Automatyczne powiadomienie o otwarciu oferty 

Zobaczmy jak to może wyglądać oczami klienta. Klient dostał maila z ofertą (2.1) Jak kliknie w załącznik może się zapoznać z całą ofertą, także może ją wydrukować (2.2) 

Natomiast z naszej perspektywy, czyli osób, które wysłały ofertę, otrzymujemy automatyczne powiadomienie, że klient otworzył ofertę. Co nam to daje? Dzięki temu, możemy napisać czy zadzwonić do klienta i zapytać go, czy ma pytania czy wątpliwości, od razu ‘na gorąco’ póki on pamięta tą ofertę. SMS z automatycznym powiadomieniem wygląda tak (screen 2.3), mamy tutaj link o jaką ofertę chodzi i historię powiadomień od Sellizera. (2.3) 

oferta-wysłana-na-maila-w-bitrix24
oferta-wysłana-przez-sellizer
powiadomienie-o-ofercie-w-bitrix24

Funkcja 3: Automatyzacja i follow-up

Przejdźmy do naszej oferty i dodajmy jeszcze jedną tak jak to pokazaliśmy na początku (3.1) 

Podczas dodawania oferty widzimy opcję ‘Włącz automatyzację wiadomości follow-up’. Follow-upy możemy wysyłać po 1h po otwarciu oferty (3.2) 

Wejdźmy teraz w sekcję ‘Automatyzacja’ i zobaczmy jakie cuda możemy realizować. Możemy dodawać i edytować szablony wiadomości. Przejdźmy do follow-upów i przeanalizujmy scenariusz, który wcześniej stworzyłem (3.3)

Tutaj jest nazwa własna follow-upa, warunek jego wysłania i treść (3.4) . Jest tu także ciekawa opcja ‘Zatrzymaj scenariusz jeśli warunek zostanie spełniony’ i możemy także dodać kolejną wiadomość. 

Czyli możemy tak naprawdę ustawiać całe ścieżki tych wiadomości (3.5)

Ta automatyzacja jest prosta w wdrożeniu i odciąży nas, jako ludzi.  

Funkcja 4: Analityka ofert 

Czyli jak możemy analizować oferty, które wysyłamy. W Sellizerze mamy informacje o ofertach na jakim są etapie, czy są wygrane czy przegrane, możemy to dowolnie filtrować. Zobaczmy informacje o ofercie, którą wysłaliśmy dziś, klikając w diagram ‘Akcje’ (4.1)

Teraz widzimy całą informację o tej ofercie, ile czasu ją przeglądali, pobierali, także mamy informacje o odbiorcy oferty (4.2)
Możemy też wejść w ‘Raporty’ i zobaczyć informacje np. o skuteczności (4.3) 

A Bitrix24 widzimy do konkretnego deala mini analitykę, gdzie zawsze możemy na jedno kliknięcie zobaczyć więcej, czyli wrócić do zaawansowanej analityki wbudowanej w Sellizera (4.4) 

Funkcja 5: Integracja Sellizera

Wchodzimy w Sellizera w zakładkę ‘Integracje’. Mamy tutaj integrację m.in. z Bitrix24 (5.1) 

Jak wejdziemy w zakładkę ‘Ustawienia’ i klikniemy w ‘Powiadomienia’, zobaczmy jakie powiadomienia możemy sobie skonfigurować (screen 5.2)
Z mojej perspektywy powiadomienia o otwarciu oferty i ponownym otwarciu są bardzo przydatne, to może być dobry moment by zadzwonić do klienta. 

Podsumowanie

Jeżeli wysyłasz oferty, to zadbaj o to, żeby dobrze zaplanować proces po tym, jak wyślesz tą ofertę. I m.in. takie narzędzie jak Sellizer czy Bitrix24 może Ci pomóc pilnować ten proces, żebyś nie musiał o wszystkim pamiętać.

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zobaczyć jak to wygląda w praktyce czy masz jakieś pytania to chętnie podzielimy się doświadczeniem. Zapraszamy na bezpłatną konsultację, gdzie pokażemy Bitrix24 i Sellizera od środka.

Chcesz sprawdzić czy Bitrix24 ma to, czego potrzebuje Twoja firma?