Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Jak stworzyć Chatbot za pomocą Bitrix24?

zdjęcie-artykuł

Jarosław Kałasz

Często otrzymujesz pytania od klientów nawet w niedzielę wieczorem i chciałbyś odpowiadać na nie natychmiast, ale bez Twojego aktywnego udziału? :) Brzmi interesująco, prawda?

Do tego przyda Ci się chatbot, którego bez problemu stworzysz w swoim Bitrix’ie.

Teraz nie będziesz musiał siedzieć w niedzielę o 23 odpowiadając na standardowe pytania klientów, zautomatyzujesz komunikację z klientem i będziesz spędzał czas z rodziną! 

Zobacz ten odcinek na YouTube:

W tym odcinku dowiesz się: 

Jak działa chatbot

Jakie są jego funkcje

Jakie są możliwości z perspektywy klienta i osoby, która jego obsługuje

Chcesz dowiedzieć się więcej o chatbotach w Bitrix24?

Opowiemy Ci o tym więcej!

Oto kilka informacji, 

które poznasz bardziej szczegółowo w odcinku powyżej: 

Klasyczny chatbot Bitrix24 pojawia się po 3 sekundach od wejścia użytkownika na stronę, możesz jednak to zmienić i ustawić swój czas 

Opis i zdjęcie, które pojawia się w oknie chatbota możesz dowolnie konfigurować w Bitrix’ie 

Możesz stworzyć gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów i dodać ich do chatbota, klient będzie mógł wybrać wśród nich swoje pytanie, a chatbot automatycznie wygeneruje odpowiedź, którą Ty wcześniej mu podasz 

chatboty-w-bitrix24
jak-stworzyć-chatbot-w-bitrix24

Podsumowanie

Automatyzacja komunikacji z klientem znacznie ułatwia życie Tobie i Twoim pracownikom. Nie musisz martwić się o straconych klientach z powodu braku odpowiedzi na jego pytania. Stwórz chatbot w Bitrix24 i ciesz się czasem dla siebie i rodziny, zamiast odpowiadać na standardowe pytania klientów!

Obejrzyj cały odcinek powyżej, żeby dowiedzieć się o wszystkich możliwościach chatbota w Bitrix'ie😀

Chcesz sprawdzić czy Bitrix24 ma to, czego potrzebuje Twoja firma?