Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

Dlaczego warto umówić się na bezpłatną konsultację Bitrix24?

zdjęcie-artykuł

Angelina Shuliak

Na naszej stronie możesz umówić się na bezpłatną konsultację z ekspertem, który odpowie na wszystkie pytania związane z Bitrix24. 

Dowiedz się, jakie problemy rozwiążemy na konsultacji, jak ona przebiega i dlaczego warto z niej skorzystać.

Data publikacji: 8 grudnia 2023

konsultacja-bitrix24

Co się stanie, gdy wypełnisz formularz?

Zadzwoni do Ciebie nasz konsultant

Dokładniej o tym, na czym polega pierwsza rozmowa z klientem, przeczytasz w tym artykule: https://itrix.pl/blog/jak-wyglada-poczatek-wspolpracy-z-itrix/

Dostaniesz na maila link do rozmowy

Po wypełnieniu formularza, wyślemy Ci na maila link do naszego kalendarza, w którym wybierzesz dogodny dla siebie termin konsultacji.

Otrzymasz także SMS'a

Wysyłamy także SMS'a z informacją o tym, że dostałeś/-łaś maila od nas i musisz zarezerwować termin darmowej konsultacji.

Jak przebiega darmowa konsultacja?

Weryfikujemy stan obecny

Omawiamy, jakie są w nim problemy oraz potrzeby względem systemu.

Przedstawiamy propozycje rozwiązań

Na podstawie zebranych informacji, nasz konsultant proponuje rozwiązania i pokazuje, jak takie rozwiązania wyglądają w Bitrix24.

Chcesz poznać nasze rozwiązania dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami!

O czym rozmawiamy na konsultacji

  • Odpowiadamy na pytania związane z Bitrix'em oraz współpracą z nami. Wyjaśniamy funkcjonalność Bitrix24, opisujemy krok po kroku cały proces współpracy z nami (bez nawijania makaronu na uszy), a czasami nawet pomagamy rozwiązać drobne, podstawowe problemy.
  • Prezentujemy możliwości systemu (zarówno ogólnie, jak i indywidualnie, jeśli poznamy potrzeby klienta)
  • Poszerzamy wiedzę o Bitrix24. Dostaliśmy feedback od klientów, że wielu funkcji Bitrix'a nie znali, dopóki nie umówili się na konsultację. I nie wiedzieli, że płacą za narzędzie, które może im dać takie możliwości.
  • Weryfikujemy czy Bitrix24 jest programem, który sprosta wymaganiom klienta, jeśli nie jest - pomagamy naszą wiedzą dobrać program, który będzie dla klienta lepszy.
  • Pomagamy dobrać odpowiedni plan oraz ewentualnie pakiet wdrożeniowy zależnie od wymagań klienta.
  • Przedstawiamy nasze rewolucyjne rozwiązania na problemy klientów.

Ile zazwyczaj trwa bezpłatna konsultacja?

Około godziny, każdy nasz klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji przed jakimkolwiek zakupem u nas.

O czym nie rozmawiamy na konsultacji

Nie jest to konsultacja wdrożeniowa! 

Owszem, ekspert może dobrać rozwiązania pod klienta, ale warto pamiętać, że godzina czasu nie jest wystarczająca, aby takie rozwiązanie wdrożyć. Konsultant ma także pozostałych klientów, którzy czekają na swoje konsultacje i potrzebują poświęcenia uwagi.

Pierwsza konsultacja jest z osobą, która bardzo dobrze zna system od środka, ale nie wdraża czynnie Bitrix24. Dlatego nasz ekspert może się skupić na biznesowych aspektach wdrożenia, a nie tylko technicznych.

Czym się kończy konsultacja?

Krótkim podsumowaniem omówionych zagadnień i dalszymi rekomendacjami działań, związanych z rozwiązaniem problemów firmy klienta. 

Jeśli konsultacja dotyczyła także zakupu Bitrix24 lub naszego wsparcia to kończy się także wstępną wyceną.

Dlaczego warto umówić się na bezpłatną konsultację Bitrix24?

Przekonasz się, czy Bitrix24 na pewno jest rozwiązaniem, którego potrzebuje Twoja firma

Dowiesz się, jak dostosować Bitrix24 do specyfiki Twojej branży

Przetestujesz Bitrix24 przed podjęciem decyzji o zakupie

Dowiesz się, czy koszty systemu są zgodne z Twoimi założeniami budżetowymi i oczekiwaniami

Opinie naszych klientów o bezpłatnej konsultacji

Więcej na naszym blogu:

autor-artykułu

O autorze

Angelina Shuliak jest specjalistką ds. marketingu w ITrix. Wspólnie z Olą zarządzają działem marketingu niemal od początku istnienia firmy, a jak same mówią, są "dream teamem".

"Dużo się uczymy, testujemy nowe narzędzia i podejścia, a dzięki temu, że sami korzystamy z Bitrix24, piszemy merytoryczne artykuły na ten temat, chociaż czasem korzystamy z wskazówek od działu IT."

Angelina ceni otrzymywanie feedbacku od zespołu, zwłaszcza gdy klienci korzystają z naszych treści i dzielą się swoimi potrzebami. Jest również autorką naszych e-booków, które możesz znaleźć w artykułach na blogu.

Też chciałbyś wdrożyć system kompleksowo i opłacalnie?
Umów się na bezpłatną konsultację!