Ilość informacji, jaką jesteśmy w stanie zgromadzić w procesie sprzedaży jest przeogromna. Zaczynając od, chociażby podstawowych danych klienta poprzez historię interakcji z klientem, wydajność pracy pracowników, koszty marketingu czy zwrot z reklamy itd., można byłoby wymieniać jeszcze długo...ale co z tego, jeżeli nawet zbierzemy te wszystkie informację i będą one dostępne w jednym miejscu, jeżeli nie będziemy z nich korzystać i je analizować.
Wiedza, którą zdobędziemy dzięki analizie zebranych informacji jest absolutnie bezcenna i bez tej wiedzy żadna firma nie będzie w stanie się rozwijać. Zapewne jako menadżer/właściciel firmy nie raz się zastanawiałeś skąd pochodzą twoi klienci, jakie kanały reklamy są najbardziej dochodowe, jak długi jest proces sprzedaży, kto z twoich handlowców najlepiej sprzedaje i dlaczego? Odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziesz w CRM-ie. Właśnie na tym polega super moc CRM! W skrócie polega to na tym, że nie tylko możemy mierzyć wynik, ale również przeanalizować co przyczyniło się do tego, że mam taki, a nie inny rezultat. Dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie holistyczne spojrzeć na cały proces, zobaczyć powtarzające się błędy, wyłapać dobre wzorce i fajne pomysły, zoptymalizować sprzedaż, sprawdzić obciążenie pracą, zautomatyzować powtarzające się zadania i wprowadzić wiele innych udoskonaleń.
CRM Bitrix24 jest zestawem odpowiednich narzędzi do analityki, wbudowanych i zintegrowanych do tego stopnia, że nie trzeba niczego konfigurować. Bitrix24 Sales Intelligence zapewnia kompleksową analizę wszystkich danych, tworzenie raportów i prognozowanie sprzedaży.