Skontaktuj się z nami
Chcesz zgłosić pomysł/potrzebę/problem związany z Bitrix24?
DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z TEGO SYSTEMU?
Korzystanie z tej strony ma wiele zalet. Przede wszystkim umożliwia przeglądanie wszystkich zgłoszeń do ITrix oraz monitorowanie ich statusów. Dodatkowo, w karcie zgłoszenia można prowadzić korespondencję, co ułatwia komunikację i śledzenie postępów.
JAK WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE?
W celu zalogowania potrzebujesz od nas danych logowania (loginu i hasła). Jeśli ich nie masz, a jesteś naszym klientem, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@itrix.pl
Po zalogowaniu się do systemu, będziesz mógł/a utworzyć zgłoszenie, korzystając z poniższych wskazówek:
1. Utwórz nowe zgłoszenie.
2. Wypełnij pola dotyczące zgłoszenia:
- Priorytet
- Typ zgłoszenia
- Adres e-mail, na który zostanie wysłana kopia zgłoszenia
- Temat zgłoszenia
- Opis zgłoszenia
3. Załącz obraz lub plik, jeśli jest to konieczne.
Przepraszamy, że w tej chwili strona ze zgłoszeniami jest w języku angielskim. Mamy jednak nadzieję, że nasze wskazówki pomogą Ci swobodniej poruszać się w tym systemie.