Skontaktuj się z nami
+48 573 503 972

System zgłoszeń

Twój panel klienta

Chcesz zgłosić pomysł/potrzebę/problem związany z Bitrix24?

DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z TEGO SYSTEMU?

System zgłoszeń ITrix

Korzystanie z tej strony ma wiele zalet. Przede wszystkim umożliwia przeglądanie wszystkich zgłoszeń do ITrix oraz monitorowanie ich statusów. Dodatkowo, w karcie zgłoszenia można prowadzić korespondencję, co ułatwia komunikację i śledzenie postępów.

utwórz-zgłoszenie-itrix
zgłoszenie-itrix

JAK WYSŁAĆ ZGŁOSZENIE?

Instrukcja krok po kroku

W celu zalogowania potrzebujesz od nas danych logowania (loginu i hasła). Jeśli ich nie masz, a jesteś naszym klientem, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@itrix.pl 

Po zalogowaniu się do systemu, będziesz mógł/a utworzyć zgłoszenie, korzystając z poniższych wskazówek:

1. Utwórz nowe zgłoszenie.

2. Wypełnij pola dotyczące zgłoszenia:

  • Priorytet
  • Typ zgłoszenia
  • Adres e-mail, na który zostanie wysłana kopia zgłoszenia
  • Temat zgłoszenia
  • Opis zgłoszenia

3. Załącz obraz lub plik, jeśli jest to konieczne.

Przepraszamy, że w tej chwili strona ze zgłoszeniami jest w języku angielskim. Mamy jednak nadzieję, że nasze wskazówki pomogą Ci swobodniej poruszać się w tym systemie.

utwórz-zgłoszenie-itrix
treść-zgłoszenia