Skontaktuj się z nami
Konsultacja to krok, który pozwala naszym klientom opowiedzieć o swoich problemach i potrzebach, a także ustalić czy i jak Bitrix24 może to rozwiązać czy naprawić. Na konsultacji szczegółowo opowiadamy jak system będzie działał w Państwa przypadku, jakie możliwości ma i jak w pełni wykorzystać te funkcje. Czasami się zdarza, że rozwiązania Bitrix24 są niewystarczające dla potrzeb firmy, wtedy na konsultacji omówimy to i zaproponujemy inne rozwiązania.
Naszą wartością jest przekroczenie oczekiwań (podejście #+1), dlatego po spotkaniu wysyłamy nagranie konsultacji.
Dowiedz się Co to jest Bitrix24?
CO SIĘ DZIEJE W TRKACIE KONSULTACJI?
Zapytamy o to, jakie problemy i potrzeby ma Państwa firma
Zidentyfikujemy konkretne wyzwania i wymagania, z którymi zmaga się Państwa firma, aby dostosować nasze rozwiązania do tych potrzeb.
Zapytamy czym się zajmuje Państwa firma i ilu ma pracowników
Dowiemy się więcej o charakterze działalności i wielkości zespołu, co pozwoli nam zaproponować najbardziej odpowiednie funkcje Bitrix24.
Pokażemy w systemie/opowiemy jakie są rozwiązania na konkretne problemy
Przedstawimy praktyczne rozwiązania w Bitrix24, które mogą pomóc w rozwiązywaniu zidentyfikowanych problemów, prezentując funkcjonalność systemu na żywo.
Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące Bitrix24 i współpracy
Udzielimy szczegółowych odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące Bitrix24, wyjaśniając, jak może on wspierać Waszą firmę oraz jak wygląda współpraca z nami.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Po co zamawiać bezpłatną konsultację?
- Czy Bitrix24 jest dobrym rozwiązaniem dla firmy?
- Ile będzie kosztowała licencja? (może nie potrzebujecie Państwo kupować dostępu dla całej firmy, a tylko dla jednego/dwóch działów)
- Czy potrzebujecie pomocy w konfiguracji funkcji systemu?
Na te i inne pytania dostaniecie odpowiedź podczas bezpłatnej konsultacji, dlatego jedna godzina konsultacji zaoszczędzi wiele godzin poszukiwania informacji w Internecie.
Jak się umówić na konsultację?
- Kliknąć w przycisk "Konsultacja z ekspertem"
- Poczekać na telefon specjalisty ITrix
- Wybrać wolny termin w kalendarzu
- Ustawić przypomnienie w kalendarzu o konsultacji