Franczyza, która ograniczyła papier - Poznaj Case Study Multi Ice Group

Franczyza, która ograniczyła papier - Poznaj Case Study Multi Ice Group
Poznaj Multi Ice Group - przedsiębiorstwo franczyzowe produkujące lody, dostarczające i naprawiające maszyny do lodów, z którymi współpracuje wielu przedsiębiorców. Zgłosili się do nas w celu digitalizacji procesów firmowych, które wcześniej były wykonywane na papierze w pełni manualnie.
Zatrudnienie: 30+
Branża: żywieniowa
Wersja Bitrix24: Professional
Klient zgłosili się do nas z informacją, że chcieliby wdrożyć u siebie Bitrix24.
CEL: Digitalizacja procesów
Problemy:
Po tym, jak szczegółowo zbadaliśmy powyższe problemy, założyliśmy rozwiązania, które przyspieszą pracę!
A oto nasze rozwiązania:
Realizując proces w systemie CRM, braliśmy pod uwagę potrzeby franczyzobiorców którzy poszukują biznesu dla siebie.
Samo pozyskanie franczyzobiorcy, możemy podzielić na 3 makro-etapy:
W ramach każdego z etapów, możemy za każdym razem w jednym miejscu modyfikować informacje o kliencie, a nawet w sytuacji w której potencjalny franczyzobiorca zainteresuje się inną franczyzą możemy dokonać korekty informacji, a system automatycznie dopasowuje e-maile, smsy, informacje sprzedawcy.
Taki sam obraz maluje się w ramach obsługi sprzedaży przez Multi Ice Group, w tym wypadku dzięki realizacji zgłoszenia o sprzedaż produktów możemy pomóc w podjęciu sprawniej decyzji o zakupie, oraz wiemy kto co zamawiał, dzięki czemu buduje nam się historia sprzedaży oraz zbiór informacji, dzięki czemu wiemy komu sprzedawaliśmy i za jakie kwoty.
WSPARCIE TECHNICZNE
FORMULARZE DOPASOWANE POD CIEBIE
Po wybraniu rodzaju zgłoszenia, pojawiają się wszystkie dodatkowe pola, jakich potrzebujemy do obsługi danego zapytania.
A jeżeli klient uzna, że chciałby poprawić informacje na pierwszej zakładce może je poprawić klikając wstecz lub wysłać.
Ile zaoszczędziliśmy na automatyzacji oraz uprocesowieniu w ramach Bitrix24?
Zawsze staramy się przeliczyć wdrożenie na zysk. Dokonajmy małej analizy czasu:
1. Proces pozyskania franczyzobiorcy:
1) Zaoszczędzony czas na 1 franczyzobiorcę: 20% (zamiast 120 min obsługi jedynie 96 min)Zaoszczędzone 4 000 zł/msc
2. Proces sprzedaży:
1) Zaoszczędzony czas obsługi 1 klienta: 15% (zamiast 60 min - 51 min)
2) Miesięczna liczba zgłoszeń: 1200
3) Przyjęta stawka godzinowa: 27 zł brutto/h
Wynik: 4 860 zł/msc
3. Proces obsługi wsparcia technicznego:
1) Zaoszczędzony czas obsługi 1 klienta: 25% (zamiast 480 min - 360 min)
2) Miesięczna liczba napraw: 50
3) Przyjęta stawka godzinowa: 25 zł brutto/h
Wynik: 2 500 zł/msc
Poznaj wszystkie możliwości Bitrix'a: Co to Bitrix24?
WYNIK roczny: 136 320 zł
Zastanawiasz się, która licencja Bitrix24 będzie najlepsza dla twojej firmy? Chcesz wiedzieć ile będzie kosztowało wdrożenie Bitrix24? Na te i inne pytania odpowiemy podczas rozmowy.